۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

مبلغان عاشورا افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند

مبلغان عاشورا افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند

بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مبلغان عاشورای حسینی افسران مبارزه با جنگ نرم استکبار جهانی هستند، گفت: دشمن درصدد تغییر عقیده و سبک زندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در شورای هماهنگی محرم با اشاره به اینکه محرم تنها یک واقعه تاریخی نیست بلکه یک جریان است، اظهار کرد: امام حسین (ع) کاری کرد که نمونه و مشابه ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کار ما در برنامه‌های محرم نیز انتقال پیام امام حسین (ع) است، بیان‌کرد: تمام کارهای ما و واژه به واژه ما باید در راستای رساندن حقیقت به مردم جامعه باشد.

عبادی گفت: البته برنامه‌ها در هر سال نیز باید مطابق با شرایط هر سال باشد و انقلاب اسلامی ما نیز از محرم و صفر سر برآورده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه متولیان هیئت‌ها و مداحان را افسران جنگ نرم استکبار جهانی هستند، اظهار کرد: از این جهت همه فعالیت‌ها و برنامه‌های شما باید هدفدار باشد و وقتی را که مردم در اختیار شما قرار می‌دهند با محتوای فرهنگی غنی‌سازی کنید.

عبادی گفت: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما است و چه در بحث‌های اقتصادی و چه با حقوق‌های نجومی، یک عده را چنان به پول مشغول کردند که از دین فاصله گرفتند، یک عده را هم آنچنان به گرسنگی دچار کردند که به ناچار از دین فاصله گرفتند.

وی اظهار کرد: مشکلاتی به صورت عمدی یا سهوی تحمیل شده است و انبوهی از مشکلات از کسری بودجه گرفته تا فروش اوراق قرضه برای این دولت گذاشتند، اما این مسئله هم صبر انقلابی می‌خواهد تا این موارد هم پشت سر گذاشته شود.

کد خبر 5275954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      0 0
      با سلاموخسته نباشید به برادر سلامی لطف کنیدهمان طور که دغدغه غرب کشور را داشتیید هم اکنون که طالبان در کشور شرق ما درحال پیشروی است غا فل گیر نشوید ما مردم شرق کشور از هم اکنون احساس نامنی می کنیم وگول اینکه طالبان فرق کردهاند را نمی خوریم وشما هم نخورید.