۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳

مدرسه بازی های جدی شناختی برگزار می شود

مدرسه بازی های جدی شناختی برگزار می شود

مدرسه بازی های جدی شناختی توسط ستاد توسعه علوم شناختی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، با هدف توانمندسازی و استعداد یابی با رویکردهای شناختی ،«مدرسه بازی های جدی شناختی» توسط ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.

در مدرسه بازی های جدی شناختی تلاش است با مرور مقدمات و اصول فنی و شناختی، شرکت کنندگان هکاتون را برای تولید پروتوتایپی از یک بازی جدی شناختی آماده کند.

این رویداد آموزشی در سه دوره فنی ، شناختی و مباحث تکمیلی و بصورت آنلاین برگزار می شود.

در مدرسه بازی های جدی شناختی در دوره های فنی ،آموزش برنامه نویسی با موتور یونیتی ، اصول طراحی بازی و در دوره های شناختی مقدمه ای بر مفاهیم علوم شناختی ، عملکرد بازی های شناختی و طراحی بازی ، بازی های شناختی – سنجش و ارتقا و نیز تجربه ساخت یک بازی شناختی ایرانی برای علاقه مندان و تیم های شرکت کننده از سوی مدرسان و اساتید حوزه های شناختی بازی های شناختی تدریس می شود.

همچنین در بخش مباحث تکمیلی این دوره آموزشی، موضوع طراحی بازی های جدی به مثابه کسب و کار و نیز انتظارات برگزار کنندگان از متقاضیان و تیم های شرکت کننده در این بازی هاتشریح می شود.

در طراحی بازی های جدی ، برگزیدگان حائز شرایط از حمایت ستاد توسعه علوم شناختی ، بنیاد ملی نخبگان و بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای ساخت این بازی ها از جمله دریافت امتیاز فعالیت نخبگی ، تسهیلات تجاری سازی و نیز جوایز نقدی بهره مند می شوند.

کد خبر 5276514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha