۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۱

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر:

کمیته همکاری مردمی مبارزه با کرونا در بوشهر تشکیل می‌شود

کمیته همکاری مردمی مبارزه با کرونا در بوشهر تشکیل می‌شود

بوشهر- منتخب ششمین شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: کمیته همکاری مردمی مبارزه با کرونا زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهناز پولادی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست اعضای شورای ششم شهر بوشهر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: شورای ششم شهر بوشهر تمام‌قد برای مقابله با کرونا در استان و ارتقا حوزه سلامت در کنار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای مبارزه با کرونا، کمیته همکاری مردمی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با استفاده از تشکل‌های مردمی تشکیل شود.

پولادی با بیان اینکه برای تشکیل کمیته همکاری مردمی برای مبارزه با کرونا زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، شورای ششم شهر بوشهر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و تمام توان خود را به کار می‌گیرد اضافه کرد: این کمیته به عنوان بازوی حوزه سلامت برای خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.

عضو ششمین شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در زمان بحرانی اگر از نیروهای مردمی غافل بشویم نمی‌توانیم از بحران عبور کنیم، بنابراین باید از نیروهای مردمی و پشتیبانی مردمی برای مقابله و پیشگیری از بیماری منحوس کرونا استفاده کنیم.

کد خبر 5278338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha