۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در محور ایرانشهر به خاش و کشف بیش از یک تن مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در ادامه طرح شناسایی، مقابله و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های ایرانشهر و خاش در عملیاتی هماهنگ موفق به شناسایی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب استان شدند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و شبانه مأموران انتظامی استان، تحرکات اعضای این باند حرفه‌ای تحت رصد پلیس قرار گرفت تا اینکه شب گذشته قاچاقچیان در منطقه روستای «آبادان» با استفاده از دو دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ مشاهده شدند که به محض رؤیت مأموران قصد فرار از محل را داشتند و با تیراندازی به سمت پلیس متعاقباً با آتش پرحجم تکاوران انتظامی استان روبه‌رو می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از ساعاتی درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که تاب تحمل در برابر مأموران انتظامی را نداشتند با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب به مناطق صعب‌العبور و ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات که منجر به حریق یکی از خودروهای قاچاقچیان شد، مجموعاً مقدار یک تن و پنج کیلو و ۸۹۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که از این مقدار ۷۵۳ کیلو و ۴۹۵ گرم آن دچار حریق شده بود، کشف می‌شود.

سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات هوشمندانه ضمن توقیف دو دستگاه خودرو از اعضای این باند، یک قاچاقچی نیز دستگیر شد، بر عزم جدی و قاطع پلیس استان سیستان و بلوچستان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، انهدام باندهای قاچاق و دستگیری اعضای آن تاکید کرد.

کد خبر 5278609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha