۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۵۸

رئیس علوم پزشکی استان زنجان:

۶۲ درصد پزشکان زنجانی در زمینه نسخه نویسی الکترونیکی فعال هستند

۶۲ درصد پزشکان زنجانی در زمینه نسخه نویسی الکترونیکی فعال هستند

زنجان-رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۶۲ درصد پزشکان استان زنجان در بیمارستان‌ها در زمینه نسخه نویسی الکترونیک فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده در محل استانداری زنجان، بر لزوم ضرورت نظارت بر اجرای طرح نسخه الکترونیکی تاکید کرد و گفت: مواقعی سوء استفاده‌هایی در این زمینه شده و این طرح موجب تسهیلگری نشده است.

وی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیکی گام مهمی است که طبیعی است مثل هر طرح دیگری مشکلاتی داشته باشد که به زودی این مشکلات حل خواهد شد، اظهار کرد: از اول اسفند سال ۹۹ این طرح اجرا شده است.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که بیمارستان‌ها در زمینه نسخه الکترونیکی عملکرد مطلوبی دارد، گفت: ۶۲ درصد پزشکان استان زنجان در بیمارستان‌ها در زمینه نسخه نویسی الکترونیک فعال هستند.

قزلباش با بیان اینکه برای اجرای این طرح زیرساخت‌هایی نیاز است که هنوز قطعی و کندی دارد، تاکید کرد: ناظرین بیمه‌ها پس از ساعات تعطیلی حضور ندارند.

وی با بیان اینکه بیمه‌های تکمیلی پوشش ۱۰۰ درصدی در مورد نسخه‌های الکترونیکی ندارند، گفت: عدم فراهم بودن زیرساخت‌ها و شلوغی و معطلی موجب عدم رضایت مردم از این طرح شده است.

کد خبر 5278715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha