۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۵

دانشیار گروه ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

تمام نمونه‌های کرونا در خراسان رضوی سویه دلتا است

تمام نمونه‌های کرونا در خراسان رضوی سویه دلتا است

مشهد ـ دانشیار گروه ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر روزانه هزار تست از افراد مبتلا به کرونا انجام می‌شود که تمام نمونه‌های آزمایشگاهی، سویه دلتا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید عامل جامه‌دار اظهار کرد: در حال حاضر روزانه هزار تست انجام می‌شود که تمام نمونه‌های آزمایشگاهی، سویه دلتا است.

وی ادامه داد: در آزمایشگاه رفرانس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نمونه‌های مربوط به بیماران بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مجموعه‌ای از بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز بهداشتی دانشگاه دریافت شده و از نظر آلودگی با ویروس کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول فنی آزمایشگاه رفرانس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: آمار بیماران مراجعه کننده به مراکز بهداشت افزایش یافته است که از بیش از ۹۵ درصد آنان نمونه گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: آزمایشگاه رفرانس کرونا دانشگاه با تمام توان در خدمت تشخیص بیماران کرونایی است تا بتوانند روند درمان خود را به سرعت آغاز کنند.

عامل جامه‌دار بیان کرد: در صورتی که تعداد کیت‌های تشخیصی افزایش یابد به همان نسبت می‌توانیم تعداد بیشتری را بررسی و نتایج را اعلام کنیم.

کد خبر 5278721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کارگر ایرانی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      0 0
      من توهین نمی کنم ولی می خواهم بدونم چرا تعطیلی و منع عبور و مرور و جدیت در اجرای قرنطینه واقعی انجام نمیشه و اعلام آمار تلفات سنگین کرونا و ایجاد ترس و وحشت توسط مسئولین چه کاری هست؟؟!!رفاه و امنیت جانی باید برای همه ی جامعه باشه و مسئولین در قبال قتل عام مردم بوسیله همه گیری کرونا باید جواب بدهند!