۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۹

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش:

ارتش در جنگ تحمیلی بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم کرد

ارتش در جنگ تحمیلی بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم کرد

کرمانشاه- رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در جنگ تحمیلی بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بیژن سلیمانی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انتقال خبر در عصر حاضر یک هنر و حرفه بسیار پر زحمت و تخصصی است.

وی افزود: سه اصل دقت، سرعت و صحت باید توسط خبرنگاران رعایت شده و در اخبار کم دقتی و کم فروشی دیده نشود و اخبار اثرگذار دقت بالایی دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وقایع کربلا گفت: در این وقایع حضرت زینب (س) نقش انتقال خبر را به صورت دقیق و کامل انجام داده و در صورت عدم حضور ایشان وقایع کربلا در کربلا می‌ماند.

وی با اشاره به نقش پررنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس برای حراست از امنیت و عزت مردم بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

سلیمانی افزود: در جریان زلزله سرپل ذهاب نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمامی توان در منطقه حاضر شده و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام کردند.

کد خبر 5278952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha