۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱

فرماندار کرج خبر داد؛

ابطال نتایج انتخابات شوراهای شهر گرمدره و ماهدشت

ابطال نتایج انتخابات شوراهای شهر گرمدره و ماهدشت

کرج - فرماندار کرج گفت: پس از بررسی‌های هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، آرا انتخاباتی دو شهر گرمدره و ماهدشت کرج باطل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم پور ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ماده ۵۸ قانون انتخابات، طبق نظر نهایی هیأت محترم مرکزی نظارت بر انتخابات برابر پیگیری شکایات واصله نسبت به تخلفات انتخاباتی، بدین وسیله آرای انتخابات در دو شهر گرمدره و ماهدشت کرج ابطال می‌شود.

وی افزود: تاریخ برگزاری انتخابات میان دوره‌ای پس از ابلاغ وزارت کشور به این فرمانداری به اطلاع عموم خواهد رسید.

فرماندار کرج در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر کمال‌شهر بیان کرد: پیرو آگهی قبلی بعد از بررسی‌های قانونی در خصوص شکایات صورت گرفته از سوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، لیست اعضای اصلی شورای شهر کمال‌شهر تغییر یافت و محسن افشار با ۴ هزار و ۹۲ رأی، سعید بهرامی با ۳ هزار و ۹۵۳ رأی، مجید دامنجانی با ۳ هزار و ۴۴۶ رأی، مجید افشار با ۲ هزار و ۹۹۸ رأی، حسن زارع رفیع با ۲ هزار و ۶۲۷ رأی، محمد اسدی با ۲ هزار و ۴۴۳ رأی، رمضان شهبازی با ۲ هزار و ۴۲۸ رأی به عنوان هفت منتخب مردم کمال‌شهر در دوره ششم شورای اسلامی این شهر هستند.

وی متذکر شد: سید موسی حسینی با ۲ هزار و ۳۷۵ رأی، رضا رهنما خلیفه‌لو با ۲ هزار و ۳۵۶ رأی، عباس رستمی با ۲ هزار و ۱۶۱ رأی، بهزاد همتی با ۲ هزار و ۵۰ رأی، مهدی مهدوی ورزقانی با یک هزار و ۹۹۶ رأی به عنوان پنج عضو علی‌البدل شورای شهر کمال‌شهر هستند.

کد خبر 5279843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha