۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲

امام‌جمعه شاهرود:

هیات‌های عزاداری شاهرود رعایت پروتکل‌ها را افزایش داده‌اند

هیات‌های عزاداری شاهرود رعایت پروتکل‌ها را افزایش داده‌اند

شاهرود- امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه بیشتر هیات‌های شهرستان با تأکید رهبر معظم انقلاب رعایت پروتکل‌ها را افزایش دادند، گفت: مراسم عزاداری پرتجمع در شاهرود برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی پیامبر اعظم (ص) ضمن بیان اینکه فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه و تأکید ایشان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری نشان از دغدغه مندی معظم له به موضوع سلامت مردم است، ابراز داشت: بسیاری از هیئت‌ها اگرچه این موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند اما از آن‌ها انتظار می‌رود رعایت پروتکل‌ها را به‌منظور حفظ سلامت مردم افزون کنند.

وی ضمن بیان اینکه مراسم‌های پرتجمع نظیر یا عباس و نخل گردانی به دلیل شیوع کرونا در شاهرود برگزار نخواهد شد، افزود: برنامه‌های سوگواری با رعایت فاصله گزاری اجتماعی و ماسک زدن کماکان اجرایی می‌شوند که خوشبختانه اکثر هیئت‌های شاهرود به این مهم واقف هستند.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب به همکاری ارتش و همه ظرفیت‌های مردمی بر مهار کرونا نیز تأکید فراوان داشتند، ابراز داشت: افرادی که نذری در این ایام دارند می‌توانند با تهیه بسته‌های معیشت یا کمک به بیماران با خرید تجهیزات پزشکی در این مهم با دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همکاری لازم را داشته باشند.

امینی بابیان اینکه لیست وزرای پیشنهادی تقدیم مجلس شده اما می‌بایست دست رئیس‌جمهور را برای انتخاب افراد باز گذاشت، تصریح کرد: در این لیست چهره‌های آشنا و غیر آشنا وجود دارد اما دلیلی نیست که به چهره‌های کمتر شناخته‌شده فرصت کار ندهیم اگر در کار خود وارد نبودند مجلس می‌تواند با استیضاح ورود کند اما در وهله نخست مجلس باید با دقت وظیفه خود را انجام دهد.

وی بابیان اینکه مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند تا مبارزه جدی با فساد را دستور کار خود قرار دهد، افزود: معیشت و اقتصاد کشور، اشتغال جوانان و حفظ و تقویت ارزش پول ملی، مقابله با فساد و رانت در خصوص دارو نیز از موضوعات مورد انتظار مردم است که امیدواریم در این دولت عملیاتی شود.

کد خبر 5280319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha