۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۶

پخت ۱۰ هزار پرس غذای گرم؛

طرح اطعام و احسان حسینی در چغادک اجرا شد

طرح اطعام و احسان حسینی در چغادک اجرا شد

بوشهر- طرح اطعام و احسان حسینی در چغادک با پخت ۱۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح اطعام و احسان حسینی از طرح‌های بسیار مهم کمیته امداد در ایام محرم و صفر است که امروز این طرح در چغادک اجرایی شده است.

محمدرضا میری اضافه کرد: طرح نذرواره احسان و اطعام حسینی هرساله در ایام محرم در سراسر کشور برپا است که در استان بوشهر نیز در شهر چغادک (معروف به شهر عاشوراییان) در سوم محرم برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهر چغادک نیز با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در این شهر گفت: در این طرح تعداد ٧٢ دیگ غذای گرم به نیت ٧٢ تن شهید دشت کربلا معادل ١٠ هزار پرس غذای گرم با همکاری گروه‌های جهادی، هیئت امنای مساجد، کمیته امداد و مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه الزهراء (س) چغادک انجام شد است.

احمد محمد نیا خاطرنشان کرد: طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک و ارتقا وضعیت معیشت خانوارهای نیازمند در ماه محرم آغاز و تا ماه صفر ادامه دارد.

طرح اطعام و احسان حسینی در چغادک اجرا شد

وی تصریح کرد: طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان اجرا می‌شود.

محمد نیا یادآور شد: طبخ و توزیع غذاهای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی از همه مردم و خیران نیکوکار هم استانی درخواست کرد در صورت تمایل کمک‌ها و نذورات خود به دفتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری تحویل بدهند و یا از طریق پرداخت به شماره حساب نسبت به اهدای کمک‌های خود به نیازمندان اقدام کنند.

کد خبر 5280365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha