۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد:

هیئت‌های مذهبی بجنورد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

هیئت‌های مذهبی بجنورد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

بجنورد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به سرکشی های انجام شده از هیئت‌ها با حضور ناظر بهداشتی، گفت: هیئت‌ها طبق قانون و مطابق با نظر ولی فقیه پروتکل‌ها را رعایت کرده‌اند.

حجت الاسلام مهدی براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توس هیئت‌ها، اظهار کرد: باید در این شرایط سخت راه را گم نکنیم لذا بیان تعطیلی هیئت‌ها اشتباه است اما باید پروتکل‌ها به صورت کامل اجرا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد ادامه داد: وظیفه ما نسبت به گذشتگان در اقامه عزای ابی عبدالله (ع) بیش از پیش سخت‌تر شده است.

وی افزود: در کنار توجه به واقعیت دین اسلام و سخن اهل بیت (ع) که ضامن بقای انسانیت است؛ آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی که جامعه امروز را تهدید می‌کنند را نیز باید مد نظر قرار داد.

حجت الاسلام براتیان بیان داشت: اگر مراسم دینی همراه با تبلیغ و ارشاد، پاسخگویی به شبهات و آگاهی بخشی از واقعیت‌ها برگزار نشود، بشر و انسانیت به تباهی خواهد رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئت‌های مذهبی، مساجد، واعظان و مداحان گفت: این مسئله یک حق‌الناس است لذا باید شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

وی از انجام سرکشی از هیئت‌های مذهبی طی شب‌های گذشته خبر داد و افزود: هیئت‌ها طبق قانون و مطابق با نظر ولی فقیه عمل کرده‌اند.

حجت الاسلام براتیان در انتها گفت: بسیاری از هیئت‌ها به دلیل ایجاد مکان سر باز برای عزاداری، هزینه‌های بیشتری کردند که باید از آن‌ها تشکر کرد.

کد خبر 5280520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha