۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱

خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه زیر قیمت

خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه زیر قیمت

در ادامه مطالبی درباره خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه خواهید خواند، مطلبی که برای شما مفید خواهد بود و می‌توانید از آن برای خرید فرش ماشینی زیر قیمت بازار و به صورت مستقیم، اقدام کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از مردم و مشتریان برای خرید فرش ماشینی، با مشکلاتی مواجه هستند. یکی از مشکلاتی که در خرید فرش مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، وجود دلال‌ها و واسطه‌ها است. واسطه‌ها مشکلات زیادی را برای مشتری و تولیدکننده به وجود می‌آورند که یکی از نمونه‌های آن افزایش بی رویه قیمت برخی از محصولات است.

ما در این مطلب می‌خواهیم به همین معضل و حل آن بپردازیم، پس موضوع محتوا را درباره خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه نوشتیم. این یعنی با خواندن مطلب می‌توانید به صورت مستقیم انواع فرش ماشینی را از تولیدکننده آن در کارخانه فرش خریداری کنید.

مزایای خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه، چرا باید از کارخانه فرش بخریم؟

فرش مدرن یکی از پر تیراژ ترین محصولات فرش ماشینی در ایران به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر تولید آن افزایش یافته است. برای همین طبیعی است که دلال‌ها و واسطه‌ها برای افزایش سود خود، به بازار فرش مدرن هم راه پیدا کنند و این بازار را با مشکلاتی مواجه نمایند.

اگر خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه محقق شود، مزیت‌های زیر شکوفا خواهد شد:

حذف واسطه گری در فروش فرش مدرن؛

یکی از مهمترین معضلاتی که تولید را تحت تأثیر می‌گذارد، واسطه گری است. البته واسطه گری را با بازاریابی نباید اشتباه گرفت. بازاریابی اقدامی برای فتح بازارهای ملی و بین المللی است، اما واسطه گری مزیت خاصی برای فروشنده و مشتری نخواهد داشت و فقط سبب افزایش قیمت محصول و ایجاد تقاضای کاذب خواهد شد.

اطمینان از کیفیت فرش مدرن؛

در خرید فرش ماشینی مدرن از واسطه‌ها، شاید هیچ تضمینی وجود نداشته باشد که شما فرش اصل و با کیفیت بخرید. اما در هنگام خرید از کارخانه فرش این مزیت را دارد که شما را درباره کیفیت و اصالت فرش مطمئن سازد. همچنین در صورت بروز مشکل در کیفیت فرش، می‌توانید از همان کارخانه اقدام کنید.

کاهش قیمت با خرید فرش مدرن از کارخانه؛

با خرید فرش مدرن از کارخانه بسیاری از هزینه‌ها حذف خواهد شد. اگر از واسطه‌ها خرید انجام دهید، هزینه‌های واسطه گری، سود، حمل و نقل، اجاره بها و غیره به محصول افزوده می‌شود، در صورتی‌که در خرید مستقیم از کارخانه فرش این مشکلات مرتفع خواهد شد.

«همچنین توصیه می‌کنیم بخوانید: رونمایی از جدیدترین فرش کاشان»

خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه زیر قیمت

اما به نظر شما بهترین راه برای خرید از کارخانه فرش کدام است؟

چند شهر محدود در ایران هستند که در آنها کارخانه تولید فرش ماشینی دیده می‌شود. برای همین دسترسی به همه آنها به صورت حضوری امری دشوار و غیر ممکن است. بنابراین بهترین، راحت ترین و سریع‌ترین روشی که می‌توان در پیش گرفت، خرید اینترنتی فرش است.

خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه فرش دیوان

حالا که از خرید اینترنتی صحبت کردیم، به نظر شما آیا همه فروشگاه‌ها امکان خرید از کارخانه را برای ما فراهم می‌کنند؟ قطعاً پاسخ این سوال خیر است، بسیاری از فروشگاه‌های موجود در اینترنت به صورت واسطه گری عمل می‌کنند و نتیجه آن افزایش بی رویه قیمت فرش ماشینی خواهد بود.

برای اینکه شما بتوانید به راحتی اقدام به خرید فرش مدرن کنید، می‌خواهیم یک فروشگاه معتبر به شما معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی فرش دیوان، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فروش محصولات فرش در ایران شناخته می‌شود، چرا که عرضه همه محصولات آن به صورت مستقیم از کارخانه است.

این فقط یکی از مهمترین مزیت‌های خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه فرش دیوان بود، از دیگر مزیت‌هایی که می‌توان در خرید فرش از این فروشگاه به دست آورد، عبارتند از:

نماد اعتماد الکترونیکی؛

در فروشگاه اینترنتی فرش دیوان برای اعتماد شما عزیزان، نماد اعتماد الکترونیکی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با نام فرش دیوان ثبت شده است.

درگاه پرداخت مستقیم بانکی؛

یکی دیگر از مشکلاتی که در فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد، عدم وجود درگاه پرداخت مستقیم بانکی است. یکی از بهترین روش‌ها برای اعتماد به فروشگاه‌های معتبر، داشتن درگاه بانکی است که در فروشگاه فرش دیوان این مورد دیده می‌شود.

خرید اینترنتی فرش مدرن از کارخانه زیر قیمت

گارانتی اصالت محصولات؛

برای اینکه خیال مشتریان از بابت کیفیت و اصل بودن محصولات راحت باشد، فرش دیوان برای همه محصولات خود اعم از فرش مدرن و کلاسیک، گارانتی ارائه می‌دهد.

ارسال ویدئو از محصولات؛

بسیاری از مردم برای خرید اینترنتی فرش، اقدام نمی‌کنند، چون نگران هستند آنچه که از عکس محصولات به نمایش گذاشته می‌شود، متفاوت با خود محصول باشد. برای برطرف کردن این معضل، همه مشتریان می‌توانند فیلم محصول را به صورت کامل از پشتیبانی درخواست کنند. واحد فروش یک فیلم از همه جهات به صورت با کیفیت از فرش مورد نظر برای شما ارسال خواهد کرد.

پس توصیه اکید ما خرید اینترنتی فرش از کارخانه فرش دیوان است. قیمت فرش ماشینی در فرش دیوان نسبت به سایر کارخانه‌ها حتی کمتر است و این اطمینان را به شما می‌دهیم که زیر قیمت بازار می‌توانید فرش بخرید، البته به این شرط که فقط از فروشگاه اینترنتی فرش دیوان فرش بخرید.

اطلاعات تماس برای برقرار ارتباط با فرش دیوان:

شماره‌های تماس:

۰۲۱۲۸۴۲۷۵۱۳

۰۹۱۳۳۶۰۵۵۹۵

ایمیل:

info@farshdivan.com

آدرس وبسایت:

www.farshdivan.com

آدرس کارخانه:

کاشان، بلوار قطب راوندی، کوی حکمت ۳۳، نبش افشان ۲۱، شرکت فرش دیوان کاشان

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5280610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha