۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷

در پست اینستاگرامی مطرح شد؛

مدیریت ناکارآمد عامل تعداد بالای فوتی کرونا در مشهد

مدیریت ناکارآمد عامل تعداد بالای فوتی کرونا در مشهد

مشهد ـ رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد گفت: آمار غیر قابل باور مبتلایان جدید شهر مشهد و تعداد بالای متوفیان کرونایی، دلیلی محکم بر مدیریت ناکارآمد استاندار خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم دائمی ساعتی پیش در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از ناتوانی استانداری در مدیریت بحران کرونا به شدت انتقاد و اینگونه بیان کرد: همانطور که می‌دانید، روزهای تلخی در پیش‌رو داریم، امروز وجود بحران همه‌گیری کرونا بر هیچ‌کسی قابل‌انکار نیست و این بحران؛ اقدامی عاجل می‌طلبد و نیاز به یک عزم جدی و همگانی همه دستگاه‌های ذی‌ربط دارد.

وی ادامه داد: آمار غیر قابل باور مبتلایان جدید شهر مشهد و بستری‌های روزانه و تعداد بالای متوفیان کرونایی، دلیلی محکم بر مدیریت ناکارآمد استانداری خراسان رضوی است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد افزود: آقایان بزرگوار اگر در مدیریت این همه‌گیری ناتوان هستید، با جان مردم بازی نکنید و جای خودتان را به فردی کارآمد بدهید و بروید که فردای قیامت می‌بایست در محضر الهی پاسخگو باشید.

دائمی اظهار کرد: واقعاً چه میزان سهل‌اندیشی باید در میان باشد که به جای اجرای محدودیت‌های سختگیرانه برای کنترل این همه‌گیری، بازهم مجوزهای آمد و شد صادر می‌شود و انگار حفظ جان مردم در اولویت نیست بلکه شاید اغراض سیاسی در میان است.

وی افزود: به‌عنوان یک مطالبه همگانی، با توجه به بی کفایی مشهود در مدیریت کرونا در استان و به خصوص شهر مقدس مشهد و جلوگیری از رقم خوردن فاجعه بزرگ‌تر کرونایی در این شهر، از رئیس محترم دولت خواهشمندیم هر چه زودتر به تعیین تکلیف استانداری لایق، مدیر، شجاع و جهادی اقدام فرمایند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد گفت: امروز مدیریت کرونا در شهر مشهد یک مطالبه عمومی است و مسئولین باید هر چه سریع‌تر به این مطالبه پاسخ دهند والا به زودی بخاطر ترک فعل‌شان که منجر به تهدید و از بین رفتن جان شهروندان گشته، در آینده‌ای نه چندان دور محاکمه خواهند شد.

دائمی، نیاز امروز را واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مشهد بخاطر شرایط خاص حاکم بر شهر، تجهیز کامل داروخانه‌ها به داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی، راه‌اندازی داروخانه سیار برای جلوگیری از ازدحام جمعیتی، تجهیز فوری بیمارستان‌ها و برپایی بیمارستان‌های صحرایی، استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروهای جهادی به نحو مقتضی، آگاهی بخشی مستمر به مردم بدون ایجاد هراس، برای رعایت هر چه بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تدوین و اجرای محدودیت‌های سختگیرانه عبور و مرور چه در شهر و چه در مبادی شهر، هوشمندسازی حضور کارکنان ادارات در محل کار و حتی‌المقدور تعطیلی آن‌ها، محدودیت زمانی برای استفاده از مترو یا تعطیلی کامل آن تا زمان بهبود شرایط را نیاز امروز مشهد دانست.

وی اضافه کرد: از مردم عزیز شهر امام مهربانی‌ها می‌خواهم به رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام ورزیده و حتی‌المقدور در قرنطینه خانگی باشند تا ان‌شاءالله به زودی شرایط به وضعیت آرام برگردد.

کد خبر 5280959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha