۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

شناسایی انبار دپو ۲۴۳ تن کود شیمیایی قاچاق در اشتهارد

شناسایی انبار دپو ۲۴۳ تن کود شیمیایی قاچاق در اشتهارد

کرج - فرمانده انتظامی البرز از کشف ۲۴۳ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی "اشتهارد"، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا، ۲۴۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کودشیمیایی و ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر مایع شوینده ولک پلاست قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی متذکر شد: نیروی انتظامی به منظور رونق تولید به صورت جدی با کالای قاچاق برخورد می‌کند و در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری مردم است که از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از وجود هر نوع کالای مشکوک به قاچاق، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.

کد خبر 5281188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha