۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵

نصیرایی در تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی:

ارزیابی برنامه‌های «زارع‌پور» در حوزه کسب و کارهای فضای مجازی

ارزیابی برنامه‌های «زارع‌پور» در حوزه کسب و کارهای فضای مجازی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی در تشریح جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: عیسی زارع‌پور امروز در این کمیسیون حضور یافت و اولویت‌ها و برنامه های خود را برای نمایندگان تشریح کرد.

وی بیان کرد: مساله توجه به شبکه ملی اطلاعات یکی از موضوعات مهم و دغدغه جدی بود که از سوی نمایندگان حاضر در جلسه مطرح شد و خوشبختانه در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به آن پرداخته شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در حوزه ارتباطات مهم است و در جلسه امروز کمیسیون به آن پرداخته شد، حمایت از کسب و کارها در حوزه فضای مجازی بود که وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برنامه های خود را در این باره تبیین کرد.

نصیرایی گفت: همچنین در جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حضور یافت و بحث‌های مفصلی را مطرح کرد.

وی بیان کرد: در این جلسه درباره مطالباتی که کشاورزان، دامداران و فعالان حوزه کشاورزی و دامداری دارند، بحث و تبادل نظر شد و برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بسیار خوب و قابل توجه بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد که نگاه ها به سمت بخش کشاورزی کشور باید تغییر کند و باید به بخش کشاورزی نگاه اقتصادی داشته باشیم و نباید صرفاً یک فعالیت حداقلی برشمرده شود.

کد خبر 5281963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha