۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۹

دادستان گلپایگان:

خودروهای پلاک غیربومی درگلپایگان پس از ۲ بار جریمه توقیف شوند

خودروهای پلاک غیربومی درگلپایگان پس از ۲ بار جریمه توقیف شوند

گلپایگان- دادستان گلپایگان گفت: اگر خودروی پلاک غیر بومی جریمه شود و مجدد در سطح شهرستان گلپایگان تردد داشته باشد باید توقیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفیان شامگاه دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا، اظهار داشت: در شرایط فعلی که کشور و به تبع گلپایگان درگیر بیماری کرونا است رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا در زمره حقوق شهروندی و از الزامات به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه قانون منع ترددها تغییر کرده و اکنون ممنوعیت باید اجرا شود، افزود: حکم اجرای قانون نیز ممنوعیت است و نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان باید نسبت به اعمال ممنوعیت اقدام و برای تردد خودروهای پلاک غیر بومی جریمه اعمال کند.

فلسفه وضع قوانین بازدارندگی است

دادستان گلپایگان گفت: با توجه به اینکه فلسفه وضع قوانین بازدارندگی است بنابراین اگر خودروی پلاک غیر بومی جریمه شود و مجدد در سطح شهرستان گلپایگان تردد داشته باشد باید توقیف شود.

وی افزود: اگر اقدامات قانونی به خوبی اجرا شود بازدارندگی بهتری دارد چرا که برخی از قوانین ممنوعیت سفر پیروی نمی‌کنند و به قانون شکنان نباید ترحم کرد.

شریفیان با بیان اینکه در گلپایگان اصنافی که به قانون تمکین نکنند طبق ضمانت اجرایی پلمب می‌شوند، افزود: عزاداری نباید منجر به شیوع بیماری کرونا شود و دسته‌های هیئت‌های مذهبی باید پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا را اجرا کنند.

ورودی‌های گلپایگان تحت کنترل است

در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی گلپایگان اظهار داشت: ورودی‌های گلپایگان از سمت خمین (محور مرغ) و پلیس راه موته تحت کنترل پلیس است تا از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به داخل شهرستان جلوگیری شود.

سرهنگ علی سبحانی از منع تردد شبانه در سطح شهرستان گلپایگان خبر داد و افزود: از ساعت ۲۳ تا سه بامداد منع تردد اعمال و خودروها ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی گفت: اگر برای کنترل از سمت خوانسار و پنج راهی نیروی مقاومت بسیج در زمینه نیرو همکاری کند تا از ورود مسافران در این مسیرها نیز جلوگیری شود.

کد خبر 5283022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha