۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶

سازمان هواشناسی:

هوای ۱۱ استان‌ تا پایان هفته بارانی است

هوای ۱۱ استان‌ تا پایان هفته بارانی است

از امروز تا پنجشنبه بیش از ۱۱ استان کشور هوای بارانی را به ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب تجربه خواهند کرد، بارشها به صورت رگبار و رعد و برق و همراه با وزش باد شدید موقت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز و فردا در برخی نقاط هرمزگان، جنوب و ارتفاعات کرمان، جنوب فارس، شرق بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، تهران و البرز به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

پنجشنبه در برخی نقاط هرمزگان، جنوب و ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، مازندران، گلستان و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، بارش پراکنده و وزش باد در پاره‌ای از نقاط جنوب، شمال غرب و ارتفاعات البرز نیز طی جمعه و شنبه دور از انتظار نیست.

طی دو روز آینده سرعت وزش باد در جنوب سمنان، شرق خراسان، شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، اصفهان، مرکزی و قم در بعضی ساعات افزایش می‌یابد و در مناطق مستعد به‌ویژه در منطقه زابل احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

امروز و فردا تنگه هرمز و دریای عمان به‌ویژه در مناطق شرقی آن مواج خواهد بود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

کد خبر 5283185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha