۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۵۷

دکه نشریات؛

ماهنامه قلک چاپ شد/ آشنایی با فروشندگی آنلاین و گرفتن وام از بانک

ماهنامه قلک چاپ شد/ آشنایی با فروشندگی آنلاین و گرفتن وام از بانک

شماره جدید ماهنامه قلک برای کودکان با مطالبی درباره آشنایی با فروشندگی آنلاین و گرفتن وام از بانک منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ماهنامه قلک، هشتاد و ششمین شماره ماهنامه قلک ویژه شهریورماه ۱۴۰۰ همراه با داستان‌ها و شعرهای آموزشی در حوزه آموزش سبک زندگی اجتماعی و اقتصادی برای مخاطبان گروه سنی ۳ تا ۷ سال توسط موسسه فرهنگی‌هنری آینده‌پژوهان مدیریت ارتباطات منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

مخاطبان این‌شماره از مجله مذکور، همراه بچه‌های دنیا به استرالیا سفر می‌کنند و با فرهنگ و اقتصاد آن کشور آشنا می‌شوند، اخبار روز را در بخش اخبار قِل قُلّکی دنبال می‌کنند، همراه با «چَمور جان» می‌آموزند که می‌توان از بانک وام گرفت و با «سنجاب جون و موشغول جون» یاد می‌گیرند شغل فروشندگی آنلاین چیست. کارشناسی داستان‌های این‌شماره مجله مذکور را زهرا شاهی و کارشناسی شعرها را نیز زهرا موسوی برعهده داشته‌ است.

در این‌شماره همزمان با اعلام نتایج داوری‌های جشنواره فرهنگی هنری فرفره، آثار برگزیده بخش نقاشی اولین دوره این‌رویداد در ماهنامه چاپ و منتشر شده است.

شعر «ستاره بارون» سروده زهرا موسوی و تصویرگری مهدیه ربانی، اعلام برگزیدگان بخش نقاشی جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره، داستان «خرسی خیلی پر سروصدا» به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی، «بچه‌های دنیا / مسابقه سوسک‌دوانی» نوشته جویا میرزاده، «اخبار قِل قُلّکی / صندلی بندانگشتی» نوشته زهرا جلائی‌فر و تصویرگری میثم موسوی، شعر «چمورجان ناخدا» سروده زهرا موسوی و تصویرگری نازنین ارزه‌گر، داستان «جیلی جون دات کام» نوشته نسترن فتحی و تصویرگری میثم موسوی مطالب این‌شماره «قلک» هستند.

در هر شماره قلک بازی‌هایی برای بالا بردن خلاقیت، دقت و سرگرم کردن بچه‌ها نیز وجود دارد. در این‌شماره هم بچه‌ها در بخش «بگو و بخور» می‌توانند با پیدا کردن خوراکی‌های مختلف و چیدن آنها در یک بشقاب شکل‌های گوناگونی بسازند و از خوردن آنها لذت ببرند. علاوه بر آن ماهنامه قلک از همه مخاطبان این‌نشریه در گروه سنی ۳ تا ۷ سال دعوت کرده در صورتی که دوست دارند خبرنگار شوند، خبرهای مهمشان را برای چاپ در قلک بفرستند. البته باید قبل از آن داستان «بیجو و جیبو» و چیزهایی که کلاغ جون برای خبرنگارشدن لازم دارد را در شماره ۸۵ ماهنامه خوب بخوانند.

این‌شماره از مجله قلک با ۲۴ صفحه مصور و قیمت ۳۰ هزار تومان روی پیشخوان آمده است.

کد خبر 5283563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha