۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛

یک میلیون و ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شد

یک میلیون و ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شد

شیراز – رئیس علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون یک میلیون و۲۵۰ هزار دوز واکسن علیه کرونا در فارس تزریق شده که با ورود محموله های جدید قابلیت تزریق روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار دوز واکسن فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مهرزاد لطفی در بازدید از مراکز واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ مستقر در پارک دراک، نصیری، پایگاه خودرویی انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ را از ابتکارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در کشور از زمان تحویل تا تزریق، پیشرو است و برای سرعت بخشیدن به انجام واکسیناسیون به مردم استان، از تمامی ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۲۵۰ هزار دوز واکسن علیه کرونا ویروس به مردم استان فارس تزریق شده است افزود: با ورود محموله‌های جدید از واکسن و سهم بیشتری به استان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز قابلیت انجام روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار دوز واکسن را نیز دارد.

دکتر لطفی با حضور در مراکز انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ در شیراز، ضمن گفت و گو با دست اندرکاران و تیم‌های اجرایی انجام واکسیناسیون، از نزدیک در جریان فرآیند تزریق واکسن قرار گرفت و برای تسریع در این زمینه دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در گفت و گو با دریافت کنندگان واکسن علیه کرونا ویروس در مراکز واکسیناسیون، میزان رضایتمندی آنان را در زمینه فرآیند انجام واکسن جویا شد.

او توصیه کرد: در حال حاضر با توجه به بحرانی بودن وضعیت کرونا ویروس در کشور و استان، تنها راه مقابله با این ویروس، واکسیناسیون در کنار رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است، بنابراین استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، دوری از دورهمی های خانوادگی و پرهیز از ترددهای غیرضرور، می‌تواند استان را از وضعیت فوق بحرانی خارج کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه مراکز واکسیناسیون علیه کروناویروس در فارس، حتی در روزهای تعطیل هم مشغول انجام تزریق واکسن به همشهریان هستند، از تمام دست اندرکاران و تیم‌های اجرایی انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه قدردانی کرد.

کد خبر 5284093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      سلام خداقوت الاهی سالم باشید لطفا به متولدین بعداز سال ۴۷ در شیراز هم واکسن بزنید ممنون