۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد:

همه بخش‌های بیمارستان قائم مشهد درگیر کرونا است

همه بخش‌های بیمارستان قائم مشهد درگیر کرونا است

مشهد - مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد گفت: همه بخش‌های بیمارستان به جز زایشگاه و آی‌سی‌یو نوزادان، درگیر بیماران کرونایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خداپرست در خصوص وضعیت این بیمارستان در موج پنجم کرونا، اظهار کرد: همه بخش‌های بیمارستان به جز زایشگاه و آی‌سی‌یو نوزادان درگیر بیماران کرونایی شده است.

وی با اشاره اینکه در بخش زایشگاه، مادران باردار پرخطر بستری هستند و در بخش آی‌سی‌یو نوزادان نیز ۱۹ نوزاد بیمار بستری است، بیان کرد: آی‌سی‌یو نوزادان بیمارستان قائم (عج) بزرگترین آی‌سی‌یو نوزادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و امکان جابجایی بیماران وجود ندارد.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد بیان کرد: ۴۷۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۶ بیمار کرونایی در آی‌سی‌یو بستری و بیش از ۳۰ نفر منتظر آی‌سی‌یو هستند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه پرسنل درمان بیمارستان واکسینه شدند اما تعداد قابل توجهی از آنان بیمار شدند و یا بیماری زمینه‌ای دارند که امکان کار در بخش کرونا را ندارند.

خداپرست تأکید کرد: شهروندان در صورت ابتلاء به کرونا از مراجعه مستقیم به مراکز درمانی اجتناب نمایند و از خدمات سطح‌بندی شده که در حال حاضر در تمامی مناطق شهر مشهد در نظر گرفته شده، استفاده کنند تا بتوان به شکل مطلوبی به بیمارانی که نیاز به بستری دارند، خدمات‌رسانی شود.

کد خبر 5284533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha