۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۵

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی بیان کرد؛

تشدید نظارت‌های بهداشتی در فرودگاه مشهد

تشدید نظارت‌های بهداشتی در فرودگاه مشهد

مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: تیم‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مستقر شده‌اند و از تمام مسافران به محض ورود به مشهد تست کووید ۱۹ می‌گیرند.

محمود امانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به محدودیت سفر در موج پنجم شیوع کرونا و کاهش پروازها، از دوشنبه ۲۵ مرداد، ۶۲ درصد پروازهای فرودگاه مشهد کاهش یافت.

وی افزود: دیروز ۲۶ پرواز ورودی و ۲۵ پرواز خروجی داخلی انجام شد که مجموعأ چهار هزار و ۸۲ مسافر توسط حمل و نقل هوایی بین مشهد و سایر شهرهای کشور جابجا شدند.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی با بیان این‌که پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز طی این مدت کاهش ۸۳ درصدی داشته است، گفت: طی روز گذشته، سه پرواز خروجی خارجی با ۲۴۹ مسافر و چهار پرواز ورودی خارجی با ۱۹۵ مسافر در فرودگاه مشهد انجام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ابلاغ ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، تمام مجوزهای پروازهای فوق‌العاده باطل شده است.

امانی به تمهیدات فرودگاه مشهد برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مستقر شده‌اند و از تمام مسافران به محض ورود به مشهد تست کووید ۱۹ می‌گیرند.

وی گفت: ناظران سلامت به شدت بر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند همچنین استمرار گندزادیی، ضدعفونی کردن ترمینال‌ها و خودروهای سرویس دهنده نیز تشدید شده است.

کد خبر 5284728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha