۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴

رقم رضایت نامه بیشتر شد!

پایان تلاش پرسپولیس برای جذب مغانلو/ مهاجم سرخ‌ها نزدیک به سپاهان

پایان تلاش پرسپولیس برای جذب مغانلو/ مهاجم سرخ‌ها نزدیک به سپاهان

باشگاه پرسپولیس دست از تلاش برای جذب قطعی شهریار مغانلو برداشت تا این بازیکن نزدیکتر از قبل به تیم اصفهانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار مغانلو که در زمستان سال گذشته با قراردادی قرضی از سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس پیوست پس از قهرمانی با سرخپوشان در لیگ برتر بیستم منتظر تصمیم باشگاه پرتغالی برای آینده فوتبالی خود شد.

سانتاکلارا که فکرش را نمی‌کرد با جذب مغانلو به ارزش ۱۷۰ هزار یورو بتواند سودی چند برابری از بازگشت او به فوتبال ایران داشته باشد پس از انتقال قرضی او در ازای دریافت ۵۰ هزار دلار از پرسپولیس برای فصل گذشته،حالا با باشگاه سپاهان وارد مذاکرات چند برابری شده است.

سانتاکلارا برای اینکه مغانلو را به سپاهان بدهد مبلغ ۵۰۰ هزار دلار برای ارائه رضایت‌نامه همراه با معاوضه او با محمد محبی را ارائه کرد که با موافقت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان همراه شده است.

باشگاه پرسپولیس که با درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم متمایل به حفظ مغانلو شده بود خواستار تخفیف باشگاه پرتغالی شد تا مهاجم خود را حفظ کند اما مسئولان سانتاکلارا نه تنها ارزش صدور رضایت‌نامه او را کم نکردند بلکه آن را افزایش دادند تا سرخ‌ها حتی نتوانند پاسخ دیگری به این درخواست بدهند.

از این رو جعفر سمیعی با هماهنگی یحیی گل محمدی قید حفظ مغانلو را زدند تا این بازیکن طبق قرار قبلی در آستانه پیوستن به سپاهان قرار بگیرد.

کد خبر 5285305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 1
      سانتاکلارا تخفیف میداد اما وقتی پای مافیای کثیف سپاهان به مسئله باز شد و ساکت به مسؤلان پرتغالی گفت ۵۰۰ هزاردلار به اضافه محبی رو نیدیم و شهریارو میگیریم اونا هم قیمتو بردن بالا. ساکت با اون حیف میل ها و‌ بر باد دادن ۱۵۰ میلیون دلار بابت قرارداد ویلموتس،حالا هم خوابیده روی مجتمع فولاد مبارکه.
    • حسن IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 0
      امثال ساکت که این چنین با پول ملت و بیت المال دست و دل بازی می کنند رو باید به سلابه کشید. هنوز ننگ قرارداد ویلموتس بر دل مردم مانده. مگر قرار نبود ساکت و افراد دخیل در قرارداد ویلموتس را محاکمه کنند
    • من IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 0
      سلام. آی مسعولی که باید راین زمینه ورود کنی این آقای ساکت میلیونها دلار حق ملت بدبختو به فنا داد هیچکس چیزی نگفت. حالا هم حق کارگرای بدبخت فولادمبارکه سپاهان داره میبخشه بازم کسی نیست چیزی بگه. این وسط پس کی جواب خدارو میده. شمارو بخدا قسمتان میدهم جلو این ریخت وپاشها رابگیرید.
    • ع IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      آقایان انقدر مثل‌مغانلو‌امده‌پرسپولیس‌و‌رفتند‌ایشان‌باید‌یک‌جو معرفت‌نداشت و الان‌در تیم میماند‌حالا‌که‌رفته دیگه‌حرفشو‌نزنید‌حالمان‌دار بهم میخوره مبار‌‌سپاهان‌متولد با مدیرعامل‌ساکت‌که‌کلی‌پول‌بیتالمال‌را به‌جیب‌‌غریبه‌ریختند‌اینجا‌هم‌ولخرجی‌اقایان‌مجلس‌و‌بزرسی‌چرا‌ورود‌نمیکنید