۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۳۱ بیمار جدید کرونایی در سمنان بستری شدند

۳۱ بیمار جدید کرونایی در سمنان بستری شدند

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: ۳۱ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی شهرستان‌های تابعه دانشگاه بستری شدند.

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت منتهی به روز شنبه در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۳۱ بیمار با تست مثبت و قطعی کرونا بستری شدند، بیان کرد: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به هشت هزار و ۴۲۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۶ هزار و ۳۲۷ مورد مثبت بیماری کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت شده است، افزود: در این بازه زمانی ۲۷ هزار و ۹۰۵ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه هفت هزار و ۱۱۸ نفر نیز از ابتدای شیوع کرونا تا آغاز روز شنبه با بهبودی از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه مرخص شده‌اند، ابراز کرد: همچنان در اوج پیک پنجم بیماری کرونا قرار داشته و نگرانی‌ها برطرف نشده است.

دانایی با بیان اینکه روند واکسیناسیون در شهرستان‌های تابعه دانشگاه ادامه دارد اما دریافت واکسن به معنای عدم رعایت مسائل بهداشتی مثل استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و… نیست، گفت: همچنان نیاز داریم که مردم در خانه مانده و تنها در موارد ضروری از خانه خارج شوند همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و رعایت مسائل بهداشتی از مهمترین تأکیدات ما به مردم است.

کد خبر 5285727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha