۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۸

سقوط بیمار در بیمارستان بوشهر منجر به فوت وی شد

سقوط بیمار در بیمارستان بوشهر منجر به فوت وی شد

بوشهر- سقوط بیمار ۳۳ ساله از پنجره بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر باعث مرگ وی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز خبری در رسانه‌های استان بوشهر مبنی بر خودکشی یک بیمار در بیمارستان بوشهر منتشر شد.

در این خبر آمده بود: جوانی ۳۳ ساله که به علت کرونا در بیمارستان شهدای خلیج فارس بستری بوده، شب گذشته از پنجره طبقه دوم خود را به پایین انداخته که به علت ضربه مغزی و جراحات وارده، فوت شد. اصرار وی به ترخیص و مخالفت با درخواستش به دلیل نیاز به ادامه اقدامات درمانی، دلیل خودکشی عنوان می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد این خبر به نقل از رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر بیان کرد: بیمار مبتلا به کرونا که در این مرکز تحت معاینه و درمان بوده، با ادامه روند درمان مخالفت کرده و بامداد روز جاری اقدام به فرار از طریق پنجره کرده که متأسفانه منجر به فوت وی شد.

عاطفه اسفندیاری افزود: همکاران من در این مرکز بر بالین وی حاضر شده ولی به علت ضربه مغزی و جراحات وارد شده و علی رغم تلاش پرسنل و احیا او، بیمار مذکور حیات خود را به خطر انداخته و جان به جان آفرین تسلیم شد.

وی ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان خاطر نشان کرد: در این شرایط سخت بیماری، از هم استانی‌های شریف خواهشمندم در صورت ابتلاء به بیماری کرونا تحت نظر پزشک مربوطه اقدامات درمانی لازم را انجام دهند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر افزود: تشخیص و درمان بیماری در روزهای ابتدایی راحت‌تر بوده و کادر درمان تا به دست آوردن سلامتی کامل مبتلایان در کنار بیماران خواهند ماند.

پرونده بیمار مربوطه توسط مقامات قضائی و انتظامی در دست بررسی بوده و نتیجه آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

کد خبر 5285841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha