۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان به شدت کاهش یافته است

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان به شدت کاهش یافته است

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان به شدت کاهش یافته است، گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به زیر ۵۰ درصد رسیده است.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان بسیار کاهش یافته است، گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به زیر ۵۰ درصد رسیده و این بسیار خطرناک بوده و تهدید بزرگی برای استان است.

وی اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان هستیم و این نشان می‌دهد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از افزایش محسوس بیماران بستری در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: فوتی‌های کرونا هم در استان رو به رشد است.

قزلباش با بیان اینکه طی روزهای گذشته تزریق واکسن در استان خوب بوده است، تاکید کرد: در استان واکسیناسیون از کرونا پیشتاز است.

وی به طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی درصد موارد مثبت سرپایی از ۴۴.۶ درصد به ۲۴.۴ درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت محدودیت‌های کرونایی در استان تاکید کرد و افزود: توجه به این مهم باعث می‌شود ویروس کرونا با جهش کمتری جولان بدهد.

قزلباش یاد آورشد: امیدواریم طی روزهای آینده با افزایش واکسیناسیون شاهد کاهش روند ویروس کرونا در استان باشیم.

کد خبر 5286117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      تا زمانی که طایفه عینی فرد بدون رعایت عزاداری می‌کنند اوضاع بدتر هم میشود