۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان:

رکورد شکنی دوباره کرونا در گیلان/ ۴۸ نفر جان باختند

رکورد شکنی دوباره کرونا در گیلان/ ۴۸ نفر جان باختند

رشت- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با فوت ۴۸ بیمار کرونایی دیگر در گیلان کرونا دوباره رکورد زد.

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین حیدرزاده ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های کرونایی در استان گیلان دوباره رکورد زد.

وی با بیان اینکه ۴۸ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند، افزود: تعداد بستری‌های روزانه نیز همچنان بالا است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و ۹۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۳۸۳ بیمار جدید و طی شبانه روز گذشته بستری شدند.

وی با بیان اینکه ۲۸۵ بیمار بد حال کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۹۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

حیدرزاده زاده با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های هدف اعلام شده در استان گیلان، تأکید کرد: تا زمان رسیده به استانداردهای اعلام شده در زمینه واکسیناسیون جمعیت تنها راهکار برای مقابله با کرونا رعایت شیوه نامه‌ها است.

وی با تأکید بر پرهیز از حضور در تجمعات، گفت: شهروندان تا حد امکان از حضور در اماکن عمومی اجتناب کرده و در صورت بیرون آمدن از منزل از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر 5286413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha