۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

امام جمعه بجنورد:

مدیریت صحنه در بحران کرونا وظیفه نخست مسئولان است

مدیریت صحنه در بحران کرونا وظیفه نخست مسئولان است

بجنورد- امام جمعه بجنورد مدیریت صحنه در بحران کرونا را وظیفه نخست مدیران دانست و گفت: مجموعه های استان موظف به ارائه امکانات خود برای مقابله با کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد بجنورد، اظهار کرد: کرونا باید مسئله نخست تمام مجموعه‌ها باشد و فرماندهی آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به ابتلای روزانه ۴۰ هزار نفر به کرونا در کشور، گفت: این مسئله هزینه‌ها و دغدغه زیادی به همراه دارد؛ ضمن آنکه در بسیاری از اوقات دارو نیز یافت نمی‌شود.

وی افزود: باید ستاد کرونا این مشکلات و مسائل را رفع کند و همه مجموعه‌ها مکلف به در اختیار گذاشتن امکانات خود هستند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به ایفای نقش دانشگاه آزاد در مسائل اجتماعی، گفت: امروز مرکز واکسیناسیون در این دانشگاه راه اندازی شده است که کار مهمی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: باید از دانشجویانی که در رشته‌های پرستاری و پزشکی مشغول تحصیل هستند استفاده کرد زیرا اکنون در جنگ با کرونا قرار داریم.

وی مدیریت صحنه مبارزه با کرونا را دیگر وظیفه مسئولان دانست و افزود: برنامه ریزی برای بیمارستان‌ها، مراکز واکسیناسیون و رفع مشکلات این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: امروزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک امر به معروف تلقی می‌شود لذا ائمه جمعه موظفند این مسئله را به عنوان یک مسئله اعتقادی مطرح کنند.

امام جمعه بجنورد در انتها بیان کرد: ۱۰۰ نفر از نیروهای بسیج دانشجویی برای تزریق واکسن به کمک دانشگاه علوم‌پزشکی رفته اند که باید واکسیناسیون این افراد نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5287374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha