مصطفی الکاظمی:

تروریسم در عراق جایگاهی نخواهد داشت

تروریسم در عراق جایگاهی نخواهد داشت

نخست وزیر عراق در دیدار با شماری از شیوخ منطقه الطارمیه تاکید کرد که تروریسم در هیچ کجای عراق جایگاهی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از موازین نیوز، نخست وزیر عراق در دیدار با شماری از شیوخ و سرشناسان منطقه الطارمیه گفت: ما پیش از هر گرایشی بر عراقی بودن خود تاکید می‌کنیم. گروه‌های تروریستی سعی دارند با ایجاد ناامنی و اختلال در خدمات رسانی، به کرامت مردم تعدی کنند.

مصطفی الکاظمی افزود: تروریست‌ها فرزندان ما نیستند بلکه فرزندان ما کسانی هستند که از زندگی مردم حمایت می‌کنند. منطقه الطارمیه درباره خدمات و طرح‌های عمرانی مطالبات برحقی دارد اما تروریسم می‌خواهد که تمام زندگی ما را هدف قرار دهد. الطارمیه از عشایر شرافتمند و منابع زراعی برخوردار است که باید مورد حمایت و تقویت قرار گیرند.

وی ادامه داد: تروریسم نه در میان ما و نه در هیچ کجای خاک عراق جایگاهی نخواهد داشت و اجازه نخواهیم داد احدی دستگاه‌های امنیتی را هدف قرار دهد. مبارزه با تروریسم مسئولیت همه از جمله دولت و شهروندان است. ما ارتش، دستگاه‌های امنیتی و حشدشعبی داریم که فرزندان خود شما جزو آنان هستند. به همه دستگاه‌های امنیتی همکاری با شهروندان و حمایت از آنها را توصیه کرده ایم.

الکاظمی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ما در آستانه انتخابات هستیم و باید بین درگیری و هرج و مرج و تغییر و توسعه یکی را انتخاب کنیم.

نخست وزیر عراق خطاب به اهالی الطارمیه گفت: از مردم در الطارمیه می‌خواهم که با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند و مهمترین چیز این است که با هم گفتگو کنیم و به آبادانی کشورمان از هر زاویه‌ای ادامه دهیم. ما می‌دانیم که شما برای حل مشکلات اجتماعی تلاش می‌کنید و دستگاه‌های امنیتی یاری رسان شما خواهند بود.

الکاظمی در خصوص حمله به دکل‌های برق در عراق هم افزود: حمله به دکل‌های برق توهین به تمام مردم عراق است و تروریسم هدفی جز ویرانی ندارد و دیدیم که در موصل دست به چه کارهایی زد.

کد خبر 5287756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha