۲ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۵۱

رئیس علوم پزشکی استان زنجان:

بیشترین بستری‌های کرونایی در زنجان بالای ۷۰ سال هستند

بیشترین بستری‌های کرونایی در زنجان بالای ۷۰ سال هستند

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیشترین بستری‌های کرونایی و نیز بیشترین میزان فوت بیماران در استان افراد بالای ۷۰ سال هستند.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان زنجان افراد بالای ۷۰ سال بیشتر درگیر با کرونا هستند، گفت: بیشترین تعداد بستری‌های کرونایی و نیز بیشترین میزان فوت بیماران در استان مربوط به افراد بالای ۷۰ سال است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته است، اظهار کرد: واکسینه شدن مبنی بر قطع زنجیره کرونا نیست و باید زدن ماسک همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون در استان زنجان ۴۵۰ هزار تست تشخیص کرونا انجام شده و این میزان تست کرونا ۴۱۰ مورد در هر هزار نفر است.

قزلباش با بیان اینکه انجام واکسیناسیون و نیز شناسایی بیماران، با قوت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی است، تاکید کرد: واکسیناسیون مشاغل مختلف در استان به خوبی و مدیریت انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: طی روزهای گذشته شاهد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان هستیم و امیدواریم تعداد فوتی‌ها به صفر برسد.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه کادر درمان دو سال است که با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد: از مردم استان درخواست می‌شود برای کاهش این ویروس منحوس دست کادر درمان را گرفته و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر 5287810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha