۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴

رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

لرستان نیازمند استاندار ویژه با اختیارات ملی/ نامه به رئیس جمهور

لرستان نیازمند استاندار ویژه با اختیارات ملی/ نامه به رئیس جمهور

خرم‌آباد- رئیس مجمع نمایندگان لرستان تاکید کرد: لرستان نیازمند استاندار ویژه با اختیارات ملی است و در این راستا مجمع نمایندگان استان به رئیس جمهور برای تحقق عملی این امر نامه نوشته است.

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو مذاکراتی که نسبت به انتقال مشکلات لرستان به رئیس جمهور صورت گرفت و همچنین اعلام رئیس جمهور در سخنرانی ۳۰ مرداد ماه در مجلس مبنی بر دیده شدن لرستان به عنوان یک استان ویژه در راستای جبران عقب افتادگی‌های تاریخی نسبت به دیگر مناطق کشور، اعضای مجمع نمایندگان لرستان در مجلس، نامه‌ای را به رئیس جمهور کرد.

وی گفت: در این نامه ضمن تقدیر از این ابتکار رئیس جمهور و همچنین تشکر از اینکه لرستان به عنوان یکی از استان‌هایی که می‌تواند به عنوان استان ویژه مطرح شود، خواهان این شدیم که این اقدام و ابتکار سرنوشت ساز ایشان در همین آغازین روزهای شروع کار دولت تصویب و ابلاغ شود و استان لرستان از استاندار ویژه با اختیارات ملی، تصمیم گیری ملی و حضور در هیئت دولت برخوردار شود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان ادامه داد: در این راستا انتظار داریم که رئیس جمهور محترم همان طور که در سخنرانی عمومی بیان فرمودند در عمل هم این اقدام را سریع‌تر انجام دهند.

گودرزی با تاکید بر اینکه ما از سوی مجمع و بنده نیز به عنوان مسئول مجمع نمایندگان لرستان این موضوع را دنبال خواهم کرد و از شخص رئیس جمهور، معاون اول ایشان، معاون امور مجلس و دیگر ارکان دولت موضوع را پیگیری خواهم کرد تا این کار را بتوانیم به نتیجه برسانیم و از این منظر لرستان دچار تحول شود و توازن در توسعه نسبت به دیگر استان‌های کشور برسد.

کد خبر 5288183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha