۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶

فرماندار تویسرکان:

۵۲ طرح عمرانی در هفته دولت در تویسرکان به بهره برداری می‌رسد

۵۲ طرح عمرانی در هفته دولت در تویسرکان به بهره برداری می‌رسد

همدان _فرماندار تویسرکان گفت: برای بهره برداری از این ۵۲ طرح عمرانی، اعتباری افزون بر ۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرسول حسینی در دیدار با امام جمعه شهرستان تویسرکان به مناسبت هفته دولت ضمن بیان اینکه در هفته دولت هیچ پروژه‌ای کلنگ زنی نمی‌شود تاکید کرد: اعتبار ابلاغ شده سال جاری برای تویسرکان ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌باشد که ۵۰۰ میلیون تومان برای مطالعات و کاوشگری خانه بوم گردی دهبنه و ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل راه روستای بوستان‌در و یک‌میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل کانال آبرسانی روستای حاجی‌آباد صرف خواهد شد.

حسینی ادامه داد: بنیاد برکت ۱۲ میلیارد تومان برای اشتغال در ۱۴ روستا و همچنین یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای معیشت افرادی که تمکن مالی ندارند در تویسرکان هزینه کرده است.

فرماندار تویسرکان بابیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهید تیموری شهید شاخص امسال تویسرکان را از برنامه‌های این هفته است تصریح کرد: پروژه ایستگاه راه آهن بابا کمال و پروژه خانه رزمی تویسرکان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

در این دیدار به مناسبت اولین روز از هفته دولت، دو پروژه جهاد کشاورزی افتتاح شد؛ این پروژه‌ها شامل پروژه ۲۰۰ راسی بره‌پرواری در روستای دورودان با اشتعال زایی برای سه نفر با سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین پروژه گلخانه‌ای در چهار هزار متر مربع و اشتغالزایی چهار نفر در روستای کرزان افتتاح شد.

کد خبر 5288929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha