۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

در دومین روز از هفته دولت؛

۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسید

۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسید

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در دومین روز از هفته دولت، بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در مراسم ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دیلم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است تا خدمات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانیم.

وی به اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان دیلم بیان کرد: امروز در دومین روز از هفته دولت، بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های برق، جهاد کشاورزی، بخش کار و بنیاد مسکن اجرا و به بهره‌برداری رسیده است که امیدواریم رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز پنج پروژه در بخش‌های مختلف شهرستان دیلم افتتاح شد و بخش دیگری از پروژه‌ها با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

گراوند به شرایط خاص کرونایی اشاره کرد و اضافه کرد: در این شرایط ویژه، مصلحت بود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کنیم و سال گذشته نیز پروژه‌ها را به صورت ویدئویی افتتاح کردیم.

وی تلاش برای مدیریت کرونا را ضروری دانست و افزود: امیدواریم این بیماری زودتر کنترل شود و آرامش به مردم برگردد.

کد خبر 5289152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha