۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

فرمانده سپاه بابلسر:

راه نجات کشور از وضع کنونی اجرای طرح جبهه خرمشهرها است

راه نجات کشور از وضع کنونی اجرای طرح جبهه خرمشهرها است

بابلسر- فرمانده سپاه بابلسر طرح جبهه خرمشهرها را راه نجات کشور دانست و گفت: تمرکززدایی از مرکز به شهرستان هدف اجرای طرح جبهه خرمشهرها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی بازوند بعدازظهر چهارشنبه در آئین گرامیداشت شهید رسانه هادی باغبانی به اجرای طرح جبهه خرمشهرها اشاره کرد و گفت: جبهه خرمشهرها راه نجات نظام اسلامی از وضع کنونی است.

وی افزود: مشکل اصلی ما مدل حکمرانی تمرکزی است و در طرح جبهه خرمشهرها تمرکز زدایی از مرکز به شهرستان است.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه پیوند خوبی بین مسئولان شهرستان ایجاد شده است، گفت: اصحاب رسانه باید کمک کنند تا طرح جبهه خرمشهرها به نقطه مطلوب برسد.

بازوند تصریح کرد: در این طرح که یک مدل حکمرانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است، به شورای تحول محلات اختیار اداره محله خودشان واگذار می‌شود و مسئولین پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: به لطف الهی حرکت خوبی در بابلسر انجام شد، در محلات پایلوت برنامه سال و نظام مسائل آماده شد و مسائل هر محله با حضور میدانی امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و همچنین دستگاه‌های اداری در محله و برگزاری جلسه در مسجد محله به راهکار و مصوبه برای مرتفع شدن رسید.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه این اتفاق بسیار بزرگی است که نسبت برعکس شده، و مسئولین به روش طبیب دوار به خدمت مردم می‌روند، اشاره کرد و گفت: همچنین در سطح شهرستان جلسات قرارگاه‌های دستگاه‌های اداری شامل شروع شده که به مرور به مردم گزارش خواهد شد.

بازوند تصریح کرد: در این جلسات دستگاه‌های اداری شهرستان نسبت به ارائه وضع موجود و نظام مسائل خود اقدام و برای آینده شهرستان برنامه ریزی می‌شود.

وی در ادامه به هدف از تجلیل از خبرنگاران که رهرو راه شهید باغبانی و شهید آوینی باشند اشاره کرد و گفت: ما در یک جنگ رسانه‌ای سنگین هستیم که باید راهبردهای مختلفی را رعایت کنیم و اهالی رسانه در عمل میدانی مسئولان نقش به‌سزایی دارند.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: مدیریت خبر و افکار عمومی یک جامعه مخاطب مهمترین وظیفه رسانه است و این مسئولیت سنگینی است زیرا همه نگرش‌های مثبت یا فعال و منفعل کردن جامعه در دست اصحاب رسانه است.

کد خبر 5289307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha