۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

جبهه فرهنگی خراسان شمالی باید به فکر انسجام و شبکه‌سازی باشد

جبهه فرهنگی خراسان شمالی باید به فکر انسجام و شبکه‌سازی باشد

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی انسجام و شبکه سازی را لازمه‌ی یک جبهه فرهنگی موفق دانست و گفت: هیئت های اندیشه ورز در قرارگاه فرهنگی نماز جمعه استان شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر چهار شنبه در نشست با اعضای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: هر مجموعه‌ای برای رسیدن به موفقیت نیازمند کار منسجم و شبکه سازی است و بدون این مسئله اهداف به پیش نخواهد رفت.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: تبادل اطلاعات، برنامه ریزی و عملیات بدون وجود هماهنگی صورت نخواهد پذیرفت.

وی پیوند درونی و ارتباط با بیرونی از مجموعه را دو ویژگی مهم شبکه مطلوب دانست و افزود: این شبکه در مناسبت‌هایی مانند اعیاد و یا عزا وظایف مختلفی را بر عهده خواهد گرفت؛ به عنوان مثال بخشی از مجموعه وظیفه اطلاع رسانی و بخش دیگر وظیفه عملیات را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه در همین فرایند فرهنگی اگر شبکه اجتماعی با شبکه فرهنگی متصل و مرتبط شود، جبهه فرهنگی شکل می‌گیرد، تصریح کرد: در این راستا لازم است در قرارگاه‌های فرهنگی نماز جمعه ستادی متشکل از هیأت اندیشه‌ورزی و برنامه‌ریزی شکل بگیرد و این فرایند را مدیریت کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نباید فعالیت‌های مختلف تک بعدی باشد، گفت: فعالیت‌های گوناگون باید دارای ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… باشد و به صورت یکپارچه و منسجم برنامه ریزی شده و اجرا شود.

وی بیان داشت: باید در برنامه‌های مختلف، پیوندهای فرهنگی و اجتماعی را نیز در نظر بگیریم.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: تشکیل یک جبهه فرهنگی با این خصوصیات باعث پای کار آمدن تمام اقشار خواهد شد و هر گروه وظیفه خود را در کار پیدا خواهد کرد.

کد خبر 5289408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha