۴ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۴۵

طی هفته دولت؛

روند احداث بیمارستان پیشوا تعیین تکلیف می شود

روند احداث بیمارستان پیشوا تعیین تکلیف می شود

پیشوا- فرماندار پیشوا از تعیین تکلیف و ادامه روند احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و گفت: ۷۸ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای احداث این پروژه پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز به کار جهت احداث بیمارستان پیشوا خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی و شهرستانی برای تعیین تکلیف بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان پیشوا، در هفته دولت خبرهای خوبی به مردم خواهد رسید.

عباسی گفت: شهروندان پیشوایی از زمان شیوع و همه‌گیری کرونا بیش از هر زمان دیگری به واسطه نبود بیمارستان، متحمل رنج و زحمت شده‌اند و البته همکاری‌های خوبی هم برای رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و مواسات مومنانه داشته‌اند.

فرماندار پیشوا بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ بیش از ۷۸ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای احداث این پروژه در بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده و جلسه نهایی تعیین تکلیف بیمارستان با حضور مدیران و مسئولان ذیربط در هفته آینده برگزار می‌شود که نتایج و تصمیمات آن به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

بر اساس این گزارش عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز پی از این اعلام کرده بود که این پروژه یک کار ناتمام است و با توجه به تأکیدات استاندار و پیگیری‌های فرماندار این پروژه را در سال ۱۴۰۰ به صورت قطعی پیش خواهیم برد و در اولویت نیازهای درمانی منطقه قرار دارد تا انشاالله به ثمر برسد و در این خصوص دانشگاه آزاد اسلامی بنیان بیمارستان پیشوا را با هدف تربیت دانشجویان رشته پزشکی بنا نهاد اما به دلایلی این پروژه ابتر ماند که با توافق در سطح عالی با دانشگاه آزاد، عملیات اجرایی پروژه مجدداً آغاز خواهد شد.

کد خبر 5289644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha