۶ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۲۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار افزایش می یابد

ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار افزایش می یابد

چابهار -معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش بیش از ۵۰ درصدی ظرفیت تولید آبشیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار و پایداری شبکه آب بندر تا پایان نیمه اول امسال خبر داد.

عباس آذرپیکان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت تولید فعلی، روزانه ۲۲۰۰ مترمکعب است که با اضافه نمودن تجهیزات جدید ظرفیت آب شیرین کن به میزان ۱۵۰۰ مترمکعب افزایش و در مجموع روزانه ۳۷۰۰ مترمکعب آب شیرین مطابق استانداردهای بهداشتی تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات مونتاژ وسل پکیج RO جهت افزایش یک واحد ۱۵۰۰ متر مکعبی، پس از ترخیص از گمرک و انتقال به کارگاه آب شیرین کن بندر طی روزهای آتی انجام می‌شود.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مزایای حاصل از این ارتقا را، پایداری شبکه آب در راستای اهداف پدافند غیرعامل و آبرسانی ۲۴ ساعته به تمامی سرمایه گذاران و شرکت‌های مستقر در مجتمع بندری شهید بهشتی و شهید کلانتری عنوان کرد.

وی با اشاره به خرید و تأمین تجهیزات مورد نیاز برای ارتقا تولید این آب شیرین کن از ابتدای امسال تصریح کرد: مراحل ترخیص اکثر قطعات انجام شده که پس از جابجایی و انتقال، عملیات نصب توسط متخصصان داخلی آغاز و پیش بینی و تلاش می‌شود این دستگاه تا پایان شهریور بهره برداری و در مدار قرار گیرد.

کد خبر 5290708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha