۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

اجرای طرح مشق احسان در گلستان/۶۰۰۰ بسته لوازم التحریرتوزیع می شود

اجرای طرح مشق احسان در گلستان/۶۰۰۰ بسته لوازم التحریرتوزیع می شود

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از اجرای طرح «مشق احسان» در استان خبرداد و گفت: ۶ هزار بسته لوازم التحریربین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با نزدیک شدن اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، ۶ هزار بسته لوازم التحریر در استان توسط بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح «مشق احسان» تامین شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان اشاره کرد: برابر سنوات قبل این لوازم در بین دانش آموزان بی بضاعت و در مناطق کمتر توسعه یافته و توسط گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری و هیئات شاخص همکار ستاد در استان توزیع می شود.

وی گفت: محتویات لوازم التحریر عبارت است از کیف و نوشت افزار و هر بسته به ارزش ۱۸۰ هزار تومان ایت.

سلمان زاده بیان کرد: این تعداد توسط بنیاد احسان به طور رایگان در اختیار قرار خواهد داد ولی برنامه ریزی که با گروه های جهادی همکار در استان انجام شد مقرر شد این تعداد با مشارکت و کمک مردمی افزایش یابد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در پایان مشارکت مردمی همه خیرین و گروه های مردن نهچاد استان در این کار خداپسندانه و با ارزش با توجه به شرایط کرونایی و پایین آمدن سطح درآمدی خانوارها درخواست کرد.

کد خبر 5291099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha