۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹

با اشاره به شرایط اردویی و حریفان؛

لطف الله نسبی: عملکرد پینگ‌پنگ بازان در آسیا قابل پیش‌بینی نیست

لطف الله نسبی: عملکرد پینگ‌پنگ بازان در آسیا قابل پیش‌بینی نیست

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به شرایط اردویی این تیم و تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا گفت که عملکرد تیم اعزامی به این رقابت‌ها اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (۶ تا ۱۳ مهرماه) از ۱۲ شهریورماه آغاز می شود، گفت: این اردو به صورت متوالی تا ۲۵ شهریورماه که زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات در قطر است، ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته اردو را در شرایطی برگزار می کنیم که چهار بازیکن از پنج بازیکن اعزامی را در اختیار نداریم. نوشاد که به خاطر مسابقات امیرکاپ به قطر سفر می کند. برادرش یکسری کارهای شخصی دارد که برای رسیدگی به آنها باید سفری به فرانسه داشته باشد. امیرحسن هدایی در مجارستان است و تا چند روز دیگر امین احمدیان هم به او اضافه می شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: بنابراین از میان ملی پوشان اعزامی فقط آرمین روئین تن را در اختیار داریم. علاوه بر او از بازیکنان رده جوانان و مستعد هم برای برگزاری اردو استفاده می کنیم اما به هرحال برای مسابقات قهرمانی آسیا از زمان حضور در محل برگزاری این رقابت ها در قطر می توانیم ترکیب کامل را در اختیار داشته باشیم و همین مسئله یک چالش اساسی برای ما به حساب می آید.

لطف الله نسبی خاطرنشان کرد: به هر حال نمی توان مانع سفر بازیکنان و حضور آنها در مسابقات شان شد. همین حضورها علاوه بر کمک به کسب آمادگی بهتر، کمک مالی برای بازیکنان به حساب می آید اما از طرفی در روند آماده سازی تیم ملی خلل وارد می کند.

وی ادامه داد: در هر صورت با این شرایط در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم. البته پیش از آغاز این رقابت ها در همان قطر یک دوره مسابقات استار کانتندر برگزار می شود که در آن شرکت خواهیم کرد. همین رقابت به بررسی بهتر وضعیت بازیکنان و آماده تر کردن آنها برای مسابقات قهرمانی آسیا کمک می کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه ایران در دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا صاحب جایگاه هفتم شد در مورد پیش بینی خود از عملکرد ملی پوشان در این دوره رقابت ها گفت: این موضوع اصلا قابل پیش بینی نیست به خصوص با توجه به شرایط تمرینی که ما داریم و وضعیت حریفان.

لطف الله نسبی در این زمینه تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا سطح پائینی ندارد. سه تیم از چهار تیمی که به نیمه نهایی المپیک رسیدند یعنی چین، ژاپن و کره جنوبی آسیایی بودند. تیم هایی مانند هنگ کنگ، سنگاپور، چین تاپیه، هند و کره شمالی هم تیم های خوبی در تنیس روی میز هستند. البته نمی دانم دقیقا ترکیب تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا چگونه است اما قطعا بد و متوسط نیست. مسابقات سطح بالایی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: تلاش مان این است که نتیجه ای بهتر از دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا بگیریم اما اصلا قابل پیش بینی نیست.

کد خبر 5291665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha