۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

هویت بنیاد شهید مددکاری و توانمندسازی است

هویت بنیاد شهید مددکاری و توانمندسازی است

زنجان-نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید گفت: هویت و ماهیت بنیاد شهید مددکاری و توانمندسازی جامعه ایثارگری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام یوسف‌علی شکری در سفر به استان زنجان با حضور در جلسه شورای معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به اهمیت مسئولیت اجتماعی هر فرد در جامعه اشاره کرد و افزود: وظیفه کارکنان بنیاد شهید در خدمت به جامعه هدف، تکریم نسل ایثارگری است.

وی با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگری خدمت به خود شخص است، در خطاب به کارکنان این بنیاد، تاکید کرد: کارمندان بنیاد شهید باید با عمل به رسالت خود، و خدمت به جامعه ایثارگری حق شهدا را ادا کنند.

شکری گفت: شما کارکنان بنیاد شهید اگر بخواهید از عمق جان و با رضایت تمام برای خدمت به این عزیزان مجاهدت کنید در قبالش حقوق دریافت می‌کنید ولی آنها فرزندان خود را بدون هیچ چشمداشتی تقدیم اسلام و انقلاب و کشور کردند.

وی همچنین در خصوص جایگاه والای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: ایثار و ازخودگذشتگی خانواده ایثارگران به‌اندازه‌ای ارزشمند و بزرگ است که خدمات ما در برابر آنها کوچک است و این خدمات با فداکاری ایثارگران قابل مقایسه نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد شهید در حوزه‌های مختلف گفت: بنیاد شهید استان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

علی کاظمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی را از اولویت‌های بنیاد شهید استان عنوان کرد و ادامه داد: بنیاد شهید در مناسبت‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های مذهبی در این حوزه اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی به صورت پنج سال پیاپی، اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، پیگیری جذب و تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی و تامین مسکن ایثارگران در قالب تفاهم‌نامه، اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف از جمله مهمترین اقدامات این بنیاد اعلام کرد.

کد خبر 5291752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      0 0
      من نمیدونم چرا یک نفر مسعول دل سوز نیست یک احوالی از جانبازان کمک میشیت بگیر بپرسه اقایون با این کمک معیشیت نمیشه زندگی کرد تو رو بخدا نگذارید بیشتر ابرو مون جلوی زن وبچه بره تمام دنیا لفکر مردنشون بودن جزما اخه بخدا کمک معیشیت جوابگو نیست بخدا نیست
    • مسعود باقری IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      0 0
      با سلام خواستم مطلبی رو بگم که میدونم به گوش کسی نمیرسه نمیدونم به کی بگم وچیکار کنم با اینکه خود بنیاد خبر داره که جایی کار نمیکنیم وخدا رو شاهد میگیریم که درامدی نداریم جز این کم میشعت که با این حقوق که نمیشه گفت واقعا همیشه خجالت زده همه هستم چقدر غرور مون رو خرد کنیم دست دراز کنیم پیش اشنایان