۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳

همزمان با هفته دولت؛

۷ طرح عمرانی و بهداشتی در صحرای باغ لارستان افتتاح و کلنگزنی شد

۷ طرح عمرانی و بهداشتی در صحرای باغ لارستان افتتاح و کلنگزنی شد

لارستان - ۷ طرح عمرانی، زیربنایی و بهداشتی با اعتباری  افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا کلنگزنی شد.

فرماندار ویژه لارستان با اعلام این خبر در گفتگو با مهر با اشاره طرح‌های مخابراتی در بخش صحرای باغ لارستان اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۴ طرح مخابراتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این بخش افتتاح شد.

جلیل حسنی افزود: این طرح‌های ارتباطی شامل تکنولوژی 2G و 3G در روستاهای حسین آباد، گاوبست، باغ و کردشیخ بود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در لارستان با اشاره به طرح‌های بهسازی روستایی در این شهرستان ابراز کرد: روکش آسفالت دو راهی زروان به عمادشهر لارستان نیز به طول ۵.۵ کیلومتر از جمله طرح‌های افتتاحی دولت در لارستان بود.

او ادامه داد: برای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات انجام شده در حوزه سلامت این شهرستان نیز گریزی زد و بیان کرد: مرکز تسهیلات زایمانی اُمهات المومنین عمادشهر و ۲ واحد پانسیون پزشک هم در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

حسنی به مشخصات این پروژه‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: مرکز تسهیلات زایمانی با زیربنای ۳۵۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد ریال بصورت مشارکتی هزینه شده است.

فرماندار ویژه لارستان از آغاز کلنگ زنی احداث ۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در عمادشهر هم به زمین خبر داد و گفت: مساحت زمین این مجموعه ۳.۵ هکتار است.

کد خبر 5291838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha