۷ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۰۳

فرماندار گناوه:

ظرفیت‌های آبزی‌پروری در شهرستان گناوه تقویت می‌شود

ظرفیت‌های آبزی‌پروری در شهرستان گناوه تقویت می‌شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس ضمن اینکه در حفظ ذخایر دریایی اثرگذار است باعث احیای مزیت‌های شهرستان گناوه و گامی مؤثر در فرهنگ سازی و توجه به ظرفیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان گناوه اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۶۶ پروژه عمرانی اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان در سطح شهرستان گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: عمده این پروژه‌ها در حوزه عمران شهری و روستایی و ارتقا سطح کیفی زندگی در سطح روستاها و شهرها رقم می‌خورد.

فرماندار گناوه از راهبری و حمایت و کمک‌های مجدانه استاندار بوشهر و معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌ها در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان گناوه تقدیر کرد و افزود: اگر این راهبری‌ها و حمایت‌ها نبود بسیاری از این پروژه‌ها به خصوص پروژه‌های اقتصادی در حوزه آبزی پروری که شالوده و زیرساخت عظیم در شهرستان ایجاد می‌کند بهره برداری نمی‌رسید.

وی گفت: تعدادی از پروژه‌های در حوزه آبزی پروری در نظر گرفته شده امروز به بهره برداری می‌رسد و تعدادی نیز از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است.

ظرفیت‌های آبزی‌پروری در شهرستان گناوه تقویت می‌شود

فرماندار گناوه ادامه داد: امروز با دستور استاندار یکی از این پروژه‌های مهم پرورش ماهی در قفس عملیات اجرایی و ذخیره سازی در شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: با اجرای این پروژه‌ها در حوزه پرورش آبزی و ماهی در قفس مصداق کامل و عینی اقتصاد مقاومتی در سطح استان رقم خورد و نگاه فعالان اقتصادی را به سمت تولید عوض کرده است.

مهرجو خاطر نشان کرد: افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس ضمن اینکه در حفظ ذخایر دریایی اثرگذار است باعث احیای مزیت‌های شهرستان گناوه و گامی مؤثر در فرهنگ سازی و توجه به ظرفیت‌ها است و به لحاظ اقتصادی نیز از توجیه بالایی برخوردار است.

کد خبر 5292287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha