۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶

پیگیری مهر؛

شایعه عدم تاییدشهردارشیرازدروزارت کشور/شورا:نامه ای دریافت نکردیم

شایعه عدم تاییدشهردارشیرازدروزارت کشور/شورا:نامه ای دریافت نکردیم

شیراز- هنوز حاشیه انتخاب سید احسان اصنافی به عنوان شهردار شیراز ادامه دارد و حالا شایعه شده که حکم شهردار بودن وی از سوی وزارت کشور تایید نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از نکاتی که در شورای شهر شیراز برای انتخاب شهردار شیراز نیز به آن اشاره شد موضوع عدم احراز یکی از گزینه‌های مدیریت شهرداری شیراز بود که توسط محمد حسن اسدی عضو شورای شهر شیراز مطرح شد.

این موضوع به قدری جدی بود که جمعی از اعضای شورای شهر پیشنهاد دادند تا رأی گیری برای انتخاب شهردار شیراز به هفته‌های آتی موکول شود که این پیشنهاد رأی نیاورد و در انتها اعضای شورای شهر شیراز به سید احسان اصنافی به عنوان شهردار شیراز رأی دادند تا وی را به وزارت کشور برای شهرداری شیراز معرفی کنند.

شنیده‌ها: سید احسان اصنافی تأیید نشد

اما آنچه از راهروهای وزارت کشور به گوش می‌رسد حاکی از آن است که سید احسان اصنافی به عنوان شهردار شیراز تأیید نشده است.

شایعات از این قضیه حکایت دارد که سید احسان اصنافی به علت عدم احراز و نقص مدارک نتوانسته حکم شهرداری شیراز را دریافت کند.

هنوز نامه‌ای دریافت نشده است

علی اکبر سلطانی سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: پس از به پایان رسیدن فرایند انتخاب شهردار در شورای اسلامی شهر شیراز سید احسان اصنافی به عنوان شهردار شیراز به وزارت کشور معرفی شد و اکنون هنوز نامه‌ای مبنی بر عدم تأیید وی دریافت نشده است.

او ادامه داد: امکان بررسی افراد جدید به عنوان شهردار شیراز وجود دارد این در حالی است که شورا این اختیار قانونی را دارد که بر مصوبه خود اصرار کند.

مهدی طاهری رئیس شورای شهر شیراز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: هنوز سندی مبنی بر اینکه آقای احسان اصنافی نتوانسته از حکم شهرداری را دریافت کنند به شورای شهر شیراز ارسال نشده است.

وی اضافه کرد: تمامی مسائل مطرح شده گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها است این در حالی است که شورا در انتظار است تا نتیجه نهایی از طریق مراجع قانونی معین شود.

کد خبر 5292807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha