۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق خبر داد؛

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته پدافند هوایی در خراسان جنوبی

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته پدافند هوایی در خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق از برگزاری ۲۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند هوایی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد روشندل بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند اظهار کرد: در پنج محور مأموریت‌های سیاسی و عقیدتی تقسیم بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعظیم شعائر اسلامی را با جدیت دنبال می‌کنیم، افزود: گسترش فرهنگ قرآنی بین کارکنان و خانواده‌های آنان از وظایف خطیر و مهم است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در راستای ارتقا سطح آموزش دینی کارکنان ادامه داد: این دوره‌ها در زمینه احکام، اخلاق و قرآن برای کارکنان توسط مجموعه عقیدتی و سیاسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاسی هدایت و توجیه سیاسی همکاران را انجام می‌دهیم، عنوان کرد: خط و مشی ما فراجناحی است و گوش به فرمان رهبری حرکت می‌کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم کارکنان ما در جناح بندی‌های سیاسی ورود پیدا کنند تا وظایف و مأموریت آنان دچار خدشه نشود.

وی بیان کرد: در حوزه رفاهی، صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای توسط مجموعه عقیدتی سیاسی تأسیس شده است که مهم‌ترین وظیفه آن اعطای وام قرض‌الحسنه به کارکنان با سود کمتر از یک درصد و در کمترین زمان ممکن است.

حجت الاسلام روشندل از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه ویژه هفته پدافند هوایی در استان خبر داد و افزود: رزمایش طرح «مردم یاری» از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، همایش‌های فرهنگی و پیاده روی، مسابقات ورزشی و هنری را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: یادواره ۴۰۰ شهید پدافند هوایی کشور نیز در استان برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با با بیان اینکه محوریت برنامه‌های با توجه به شیوع کرونا بر برگزاری در فضای مجازی است، تصریح کرد: چهره‌های قرآنی برتر نیز در این هفته تجلیل خواهند شد.

کد خبر 5293087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha