۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان:

۶ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان سمنان پرداخت شد

۶ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان سمنان پرداخت شد

سمنان- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: در سال جاری شش میلیارد ریال ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده فاطمه تقوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مسکن یکی از مشکلات مددجویان استان محسوب می‌شود، تاکید کرد: برای کاهش مشکلات از ابتدای سال جاری شش میلیارد ریال ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با هدف حمایت از خانوار تحت پوشش پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات علاوه بر حمایت ماهانه برای کمک به پرداخت اجاره مسکن است.

کمک به تأمین سرپناه

معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سطح استان دو هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند که مستأجر هستند و در طول سال از کمک هزینه ماهانه اجاره خانه و ودیعه مسکن استفاده می‌کنند.

تقوی با بیان اینکه ایجاد سرپناه برای داشتن کانون گرم خانواده رسالت کمیته امداد در زمینه کمک‌ها به مددجویان است، تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف وضعیت مسکن مددجویان از سوی کارشناسان در شهرستان‌های هشت‌گانه استان رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه مسکن بخش اعظمی از مشکلات خانوار نیازمند را حل می‌کند، گفت: تعدادی از مددجویان کمیته امداد در استان هستند که با توجه به شرایط شغلی خو، یا سرپرستانشان، با بهره‌مندی از خیران در خانه‌های رایگان ساکن و یا در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند از سوی دیگر این افراد با حمایت کمیته امداد صاحب‌خانه نیز می‌شوند.

کد خبر 5293760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha