۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

مدال نقره پارالمپیک برگ زرینی برای تاریخ ورزش اصفهان است

مدال نقره پارالمپیک برگ زرینی برای تاریخ ورزش اصفهان است

اصفهان- رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان کسب مدال نقره پارالمپیک توسط علیرضا مختاری را برگ زرینی برای تاریخ ورزش اصفهان دانست و گفت: مختاری نتیجه تلاش وافر خود را در پارالمپیک گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد طباطبایی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین استقبال از علیرضا مختاری هماهی دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اظهار داشت: مختاری یک پهلوان افتخار آفرین ورزش‌های جان بازاران و معلولین و قهرمان نامی اصفهان است که با درخشش خود در مسابقات پارالمپیک برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش استان اصفهان اضافه کردند.

وی افزود: علیرضا مختاری در راه رسیدن به این مدال استقامت را معنا و مفهوم بخشید و برای کسب این مدال زحمات زیادی را متحمل شد و پس انجام تلاش‌های وافر مزد آن را گرفت، هر موقع با او جلسه داشتیم علی رغم اینکه یاس و ناامیدی را به او القا می‌کردند، وی به ائمه اطهار توسل کرد و امروز مزد زحمات و توسل خود را گرفت.

کسب مقام پارالمپیک برای عزت ایران اسلامی است

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم همه این زحمات در راستای اهداف عالی شهدا باشد، امروز اذعان داریم اگر آقای مختاری و همه عزیزان افتخار ساز برای ایران افتخار آفرینی می‌کنند برای کسب عزت برای ایران اسلامی عزیز ما است، امیدواریم استان شهیدپرور اصفهان در همه زمینه‌ها برای ایران افتخار آفرین باشد.

وی اضافه کرد: امروز با توجه به اینکه جوانان ما از نهضت‌های بزرگ عاشورا و جنگ تحمیلی تأثیر گرفته‌اند روزهای خوبی را می‌سازند و این جوانان مسیر تعالی و قدرت ایران اسلامی را در همه زمینه‌ها رقم بزنند بتوانند قدرت کشور ما را بیش از پیش به جهانیان نجات دهند.

مختاری در بدترین شرایط به تمرینات ادامه داد

طباطبایی در خصوص وضعیت تمرینی علیرضا مختاری تصریح کرد: من شاهد بودم او در بدترین شرایط به تمرین‌های خود ادامه داد، در یک اردو قبل از اعزام یک شرایط خاصی را برای ایشان به وجود آوردند اما او دست بر نداشت، کمتر کسی فکر می‌کرد آقای مختاری با آن شرایط روحی و روانی که برای او ایجاد کردند بتواند مدال ارزشمند را برای ایران رقم بزند.

وی تاکید کرد: وقتی با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین نیز صحبت کردم او معتقد بود آقای مختاری این پتانسیل و توان را دارد اما این توانایی را در تمرینات نشان نداده که ما معتقد بودیم آقای مختاری در پارالمپیک توانایی خود را نشان می‌دهد که این اتفاق نیز رخ داد، او امروز کسی است که در حوزه علم، فرهنگ و ورزش نامدار است.

کمی و کاستی همیشه وجود دارد

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به حضور علیرضا مختاری در کنار تیم‌های فوتبال اصفهان ابراز داشت: روزهایی که ذوب آهن در تلاش برای بقا در لیگ بود و سپاهان برای قهرمانی تلاش می‌کرد هر دو تیم علیرضا مختاری را در کنار زمین با ویلچر داشتند و از او روحیه گرفتند و این فرهنگ باید سرلوحه نسل جدید ورزشکاران باشد.

وی تاکید کرد: کمی و کاستی همیشه وجود دارد اما ورزشکاران دیار نصف جهان همیشه با گذشت از این کمی و کاستی‌ها توانستند موفقیت را برای ایران عزیز رقم بزنند، امیدوارم این الگوی بزرگ اصفهان برای همه استان‌ها سرلوحه باشد.

کد خبر 5295217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha