۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

رئیس شورای شهر اردستان:

رسانه ها دغدغه های مردم را به شورای شهر انعکاس دهند

رسانه ها دغدغه های مردم را به شورای شهر انعکاس دهند

اردستان-رئیس شورای شهر اردستان با بیان اینکه شفافیت باید در دستور کار همه مسئولان باشد، گفت: رسانه‌ها نیز باید دغدغه‌های مردم و مشکلات شهر به خوبی انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قاسمی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت‌: شفافیت در برنامه‌ها و عملکردهای شورای شهر اردستان نمود خواهد داشت و بسیار به این موضوع معتقد هستیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید بازوی شورای شهر باشند، افزود: با کمک و همیاری اصحاب رسانه می‌توانیم نگاه مردم را نسبت به شورا و شهرداری تغییر دهیم.

قاسمی با اشاره به راه‌اندازی سامانه جدید ۱۳۷ توسط شورا در اردستان، تصریح کرد: مردم از این طریق می‌توانند مشکلات خود را به راحتی با مسئولان شهرداری و شورا در میان بگذرانند تا رفع شود.

در ادامه، سخنگوی شورای شهر اردستان درباره انتخاب شهردار گفت: شورای شهر در انتخاب شهردار مسائل سیاسی را مدنظر قرار نمی‌دهد و فرایند انتخاب شهر در قالب یک فراخوان عمومی اطلاع رسانی می‌شود، سپس شرایط افراد مطابق قانون بررسی می‌شوند و در نهایت شهردار انتخاب می‌شود.

معین مهدانیان با بیان اینکه از مسئولان و افراد شاخص شهر برای انتخاب شهردار مشورت می‌گیریم، تاکید کرد: فرایند انتخاب شهردار در فضایی کاملاً شفاف و علنی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بازوی کمک کننده شورای شهر برای پیشرفت کارها و پیگیری مطالبات هستند.

کد خبر 5295265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha