۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰

با حضور نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران؛

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد- با برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری، اعضای دوره جدید هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان، هیئت‌مدیره و بازرس انجمن هنرهای نمایشی این استان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری با حضور ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و وحید لک نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا انتخابات هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان گروه‌های نمایشی برگزار شد و ملیحه سلیمانی، حسین اصغریان و امید بسیم به‌عنوان هیئت‌رئیسه انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

سپس از میان کاندیداهای هیئت‌مدیره قاسم اسماعیلی، محمدرضا سمیع، فرشید بزرگ نیا، ثریا امینیان و اکبر دانیالی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره و کامیار معتمدیان و مسعود طاهری نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین اصغر اشراقی به‌عنوان بازرس اصلی حائز آرای بیشتر اعضای مجمع نمایندگان شناخته شد.

اعضای منتخب هیئت‌مدیره باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب و معرفی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از بین خود یا خارج از هیئت‌مدیره اقدام کند.

منتخبان پس از تأیید انتخابات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به انجمن هنرهای نمایشی ایران معرفی‌شده و احکام رسمی فعالیت برای آنان صادر خواهد شد.

بنابراین گزارش، استان چهارمحال و بختیاری دارای هفت گروه نمایش رده (ب) و ۱۰ گروه نمایش رده (ج) است.

گروه‌های نمایشی رده (ب) با دو نماینده و گروه‌های رده (ج) با یک نماینده در مجمع عمومی انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان شرکت داشتند.

کد خبر 5295284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha