۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵

امام جمعه موقت ورامین:

مدیران انقلابی با تجربه و جهادی در مسند امور قرار گیرند

مدیران انقلابی با تجربه و جهادی در مسند امور قرار گیرند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: مدیران انقلابی با تجربه و جهادی در مسند امور قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به ۱۷ شهریور ماه این روز را لکه ننگی بر پیشانی طاغوت دانست و گفت: رژیم طاغوت در ۱۷ شهریور مردم را مستقیم به گلوله بست و این اقدام تیر خلاصی بر پیکره این رژیم بود.

محمودی به آغاز با کار دولت جدید اشاره کرد و گفت: باید یک پالایش جدی در دستگاه‌ها و مدیریت‌ها انجام شود و مدیران انقلابی، جهادی و با تجربه در مسند امور قرار گیرند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به روز تعاون گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مؤثرترین وزارتخانه‌ها در حوزه اشتغال و حمایت از کار و کارآفرینی است، باید خدمات اجتماعی و گسترش تولید در اولویت ادارات باشد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در روستاها با حمایت‌های بنیاد برکت گام‌های مؤثری برداشته شده است و اشتغال خانگی و خانوادگی زیادی ایجاد شده است، از دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها می‌خواهم که مشاغل روستایی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه باید حمایت از کارآفرینان و اشتغال زایی مورد توجه همه مدیران و مسئولان باشد، گفت: امیدوارم با روحیه خوب رئیس جمهور شاهد تحولات جدی در زندگی مردم باشیم و مردم این خدمات را در زندگی خود لمس کنند.

محمودی ادامه داد: البته لازمه این تغییرات برخورد با متخلفان و مفسدانی است، که چنین شرایطی را برای مردم ایجاد کرده و همچنان در بسیاری از دستگاه‌ها جا خوش کرده اند.

وی افزود: باید ریشه قاچاق خشکانده و با رانت خواری و باندهای مافیایی برخورد قاطع شود، دستگاه‌های نظارتی باید با قدرت در این مساله ورود کرده و به معنای واقعی به مردم و نیازهای آنها توجه کنند، ان شاالله آینده خوبی در انتظار ملت و کشور ما خواهد بود.

کد خبر 5295809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha