۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۴۴

معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

بارش‌های پائیز امسال در چهارمحال و بختیاری کمتر از حد نرمال است

بارش‌های پائیز امسال در چهارمحال و بختیاری کمتر از حد نرمال است

شهرکرد- معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش‌های پاییز امسال کمتر از حد نرمال خواهد بود، گفت: به‌طورمعمول بارش‌ها در مهرماه مؤثر نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه نوروزی با بیان اینکه میانگین دمای هوای چهارمحال و بختیاری در فصل بهار ۲.۷ درجه و در تابستان یک درجه سانتی‌گراد گرم‌تر از مدت مشابه بلندمدت است، اظهار کرد: دما برای هفته آتی نیز نوسان قابل ملاحظه‌ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست، عنوان کرد: از روز دوشنبه دما روند طبیعی خود را دنبال می‌کند و کاهش می‌یابد.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افزایش سرعت باد و احتمال خیزش گرد و خاک محلی برای بسیاری از مناطق استان در روزهای شنبه و یکشنبه پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه آخر هفته آینده وضعیت آسمان صاف تا قسمتی ابری می‌شود، گفت: بارش‌های پاییز امسال کمتر از حد نرمال است و مهر ماه به طور معمول بارش‌ها مؤثر نیست.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های مؤثر از نیمه دوم آبان ماه امسال آغاز می‌شود، افزود: بنا بر نقشه‌های پیش‌یابی این بارش‌ها کمتر از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5295934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha