۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵

زالی روز بهورز را تبریک گفت

زالی روز بهورز را تبریک گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی فرا رسیدن دوازدهم شهریور را به همه بهورزان تلاشگر تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران آمده است: «دوزاردهم شهریور ماه که در تقویم ملی به عنوان روز بهورز نامگذاری شده، فرصت مناسبی است برای قدردانی از بهورزان تلاشگر که با عمل به وظایف و مسئولیت‌های خود، نقشی ارزنده و مهم در توزیع عادلانه خدمات بهداشتی در کشور دارند.

گسترش شبکه بهداشتی یکی از اساسی‌ترین گام‌ها برای رشد و توسعه جامعه است و از این رو بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم بهداشت و درمان، با ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی نقشی بی بدیل در توسعه و اعتلای کشور ایفا می‌کنند.

نقش سپیدپوشانی که در دهه‌های اخیر با ارائه خدمت به همنوعان کوشیده‌اند با تلاش خود کاهش مرگ و میر و افزایش امید به زندگی را برای روستاییان به ارمغان آورند، در ارتقای شاخص‌های بهداشتی کشور بر هیچکس پوشیده نیست.

ضمن تبریک به یکایک بهورزان به ویژه بهورزان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و قدردانی از تلاش‌های آنان که در سخت‌ترین روزهای کرونایی نیز همپای سایر کادر بهداشت و درمان کشور، لحظه‌ای از خدمت به هموطنان دریغ نکردند، سلامت، پیروزی و بهروزی آنان را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 5295972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha